Нова ера підкастів


Аудіокнижкам доведеться трохи посунутися місцем. На ринок повертається подкастинг.  Передові стандарти «широкомовлення» створює платформа Entale.

Стартап впроваджує нові формати аудіосторителінгу за допомогою розширення медійності й збільшення метаданих. Entale грає на два поля: видавцям пропонує набір інструментів для створення контенту, кінцевому користувачеві — мобільний застосунок. Стартап має вивести подкастинг на якісно вищий рівень. Удосконалення передбачають не тільки контент з високим рівнем залучення аудиторії, а й цілком нові шляхи прослуховування аудіодоріжок.

Entale постала як SaaS-платформа[1]. Тобто цей бізнес-застосунок видавці можуть використовувати  як інтернет-сервіс. SaaS-модель позбавляє їх будь-якого технічного клопоту. Видавці платять за використання застосунку, а не купують його. За це провайдер надає системі технічну підтримку й встановлює оновлення.

Прослуховувати контент можна за допомогою мобільних застосунків, веб-сайтів, а також смарт-динаміків. Видавець може сам керувати контентом. Сервіс передбачає також створення цільової реклами та її поширення через власний майданчик, що взаємодіє з найпопулярнішими програмними й інформаційними платформами.

Переродження подкастів


Відтепер подкасти стають відкритішими для соціальних взаємодій з аудиторією. З можливістю вносити до аудіопотоку так званий «контент з доданою вартістю» платформаEntale підкріплює аудіозаписи зображеннями, картами, посиланнями й документами. Користувачеві пропонують доріжки схожі за тематикою. З інновацій платформа впроваджує поділ історій на самостійні розділи. Так, по-перше, набагато легше шукати потрібний шматок запису. По-друге, користувач має змогу обирати запис, найоптимальніший за часом програвання. Для поширювачів контенту важливе інше. Сервіс має власну метрику показників активності й надає розгорнуту статистику.

Entale вже встигла показати себе на ринку видавців. Платформу Entale Web Player придбали видавничі компанії Conde Nast та Universal Music. Навесні 2018 року запускають мобільний застосунок для споживачів.

Та найскладніше ще попереду. Засновники прагнуть «відучити від споживання традиційних подкастів на додатках Аpple». Найбільша амбіція стартапу — стати номером один у виробництві й використанні подкастів та іншого аудіоконтенту.

[1]  Платформа, що працює за моделлю Saas (англ. «software as a service»). Програмне забезпечення тут надається як послуга.

Джерело: Molly Flatt. Entale helps publishers ride the audio wave with smart new software. The Bookseller
Опубліковано: 18 лютого 2018 р.
Зреферувала Олена Герасимова.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *