Діти дошкільного віку мало читають

 

У наш час тільки 51% дітей дошкільного віку читають щодня, це дуже різкий спад з 69%, протягом п`яти років, як показало видання Egmont Publishing.
Опитування «Розуміння дитячої книги споживачів», проведене Nielsen Book Research та Egmont, показало, що 58% батьків 3-4-річних дітей з усіх сил намагалися читати зі своїми дітьми кожен день. Майже п’ята частина (19%) заявила, що важко знайти сили, в той час як 16% сказали, що їх дитина швидше зробить інші речі.
Крім того, 21% батьків сказали, що вони не відчувають себе комфортно в книжкових магазинах, і майже половина (46%) заявили, що вибір дуже великий.
Елісон Девід, директор по споживчої аналітиці Egmont Publishing, розповіла про це на презентації в Лондоні, сказавши: «Не дивно, що батьки малюків змучені – тиск на родини величезний, особливо на тих, хто намагається збалансувати роботу та час вдома.
«Однак в такий час для розвитку дитини важливо, щоб батьки розуміли величезні переваги  читання, воно задовольняє дитину як з точки зору навчання, так і з відпочинку».
«Опитування показало, що 61% батьків стурбовані кількістю часу, який їхні діти проводять перед екранами, а це означає, що книжкова індустрія повинна пропонувати дітям «реальний діапазон» варіантів друку на вибір», – сказала Елісон Девід. «Почуття свободи вибору власного матеріалу для читання набагато ефективніше для читачів, ніж «строгий список», – додала вона.
На цій презентації вона також показала свою останню частину незалежних досліджень  «Reading Magic Project», виконаних з «W H Smith». Минулої осені роздрібний торговець організував сеанси в магазині з професійним оповідачем, щоб спробувати надихнути до читання і покупки книг. Протягом шести тижнів батьки зафіксували помітне поліпшення своїх навичок читання і змінили свою думку, вирішивши, що ця діяльність є приємним досвідом, а не важкою роботою.

Джерело: Charlotte Eyre. Fewer pre-school children being read to, Egmont report warns. The Bookseller.
Опубліковано: 21 лютого 2018 р.
Зреферувала Дарія Попова.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *