Facebook оновив News Feed. Як це вплине на видавців і блогерів?

Цього року, 9 січня Facebook оголосив, що збільшує свою новинну стрічку, і вона почне приділяти увагу повідомленням друзів і членів сім’ї та спонсовані повідомлення  і контент новин з онлайн-видавництв. Це робиться для стримування всіх підроблених новин, які рясніють на платформі після виборів у США та Росії.

Зміни в стрічці новин Facebook ускладнюють створення кращого користувацького інтерфейсу. Це важливо для бізнесу, оскільки технічний гігант прагне повернутися до своєї основної місії —  залучення людей. Facebook має два мільярди користувачів по всьому світу, і менш спонсований контент теж буде надзвичайно корисний для людей, які переглядають cтрічку, населену ревалентним контентом.

Цукерберг заявив, що численні проблеми психічного здоров’я, пов’язані з новинною стрічкою, зокрема зазначив: «Ми відчуваємо відповідальність за те, щоб наші послуги були не просто іграшками у використанні, але також були корисні для щастя людей. Ми можемо відчувати себе більш пов’язаними і менш самотніми, і це співвідноситься з довгостроковими заходами щастя і здоров’я. З іншого боку, пасивне читання статей або перегляд відео — навіть якщо вони цікаві або інформативні, це не дуже добре».

Facebook зосередився на розміщені місцевих новин в новинній стрічці. Цей крок означає, що ви, швидше за все, побачите історії зі своєї місцевої газети або телевізійної станції. Це може принести користь місцевим видавцям, які намагалися отримати більше переглядів свого контенту.

Відверто кажучи, більшість видавців сказали Good e-Reader, що вони не впевнені в майбутньому реклами, тому сплачують за новинні сюжети  або відео, щоб з’явитися на платформі Facebook. Деякі з них, як компанія Buzzfeed, надалі використовуватимуть Facebook, але замість цього спробують залучити більше людей на свій канал чи веб-сайт YouTube. Інші будуть намагатися залучити аудиторію на Instagram або Snapchat, щоб отримати більше переглядів у своїх новинах або блогах.

Джерело: Mercy Pilkington. Fifty Shades of Bad for You? Good e-Reader.
Опубліковано: 30 січня 2018 р.
Зреферула Анастасія Дадіверіна.

Поширте у соціальних мережах:

One thought on “Facebook оновив News Feed. Як це вплине на видавців і блогерів?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *