Як зробити обкладинку книги шедевром? Відповідає дизайнер

Пітер Мендельсунд (Peter Mendelsund) — непрофесійний дизайнер, який створив обкладинки для таких книг як «Дівчина татуюванням дракона», перевидань Достоєвського, Кафки та інших. «Cover» монографія робіт Мендельсунда, яка показує талант дизайнера зловити зміст книги та втілити його в лаконічному та привабливому образі. На початку 2000-х, Мендельсунд почав працювати у видавництві Alfred A. Knopf, а тепер він є одним з його арт-директорів та автором понад 600 обкладинок.

Стильова різноманітність Пітера Мендельсунда

Обкладинки — це рекламні щити, вони мають приваблювати потенційних читачів. «Шлях найменшого опору під час розроблення обкладинки в тому, щоб дати читачам саме те, чого вони хочуть», — пояснює Мендельсунд. «Якщо це містичний роман, то ти просто додаєш на обкладинку крові, якогось чоловіка в темному пальті й правильний шрифт». Читачі завжди будуть купувати те, що їм добре знайоме.

Мендельсунд вважає, що потворна обкладинка краща за обкладинку-кліше, і справді, всі роботи дизайнера об’єднує зображення чогось очевидного в незвичайному стилі.

Його обкладинки для романів Достоєвського — це сміливі геометричні абстракції. На момент їх видання у 2000-х роках, вони зруйнували галузеву тенденцію розміщувати на обкладинках  картини та фотографії.

Що робить книжкову обкладинку гарною?

По-справжньому чудова обкладинка — це та, яка фіксує сенс книги в якомусь фундаментальному і непередбаченому вигляді. Робота Мендельсунда в тому, «щоб знайти таку унікальну текстову деталь, яка … може висловити метафоричну значущість усієї книги».

Його обкладинка для «Перетворення» Кафки має дві прості ілюстрації на зеленому тлі. Одна — це людське око; інша — око мухи. Обкладинка не просто говорить, що ви збираєтеся читати книгу про хлопця, який перетворюється на гігантську комаху. Скоріше, як зазначає Мендельсунд, вона тихо розповідає про деякі основні теми твору — сприйняття, ідентичність, бачення.

Кожна обкладинка повинна бути унікальною, але реальність ринку часто диктує, наскільки експериментальним може бути дизайн. Наприклад, дизайнер матиме більше свободи при створенні обкладинки для невеликого тому поезії, ніж для нової частини популярної фантастики.

Джерело: Kyle Vanhemert. What makes for a brilliant book cover? A master explains. Wired.

Опубліковано: 19 грудня 2018 р.
Зреферувала Надія Присяжнюк.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *