Майбутнє видавничої справи: виклики та можливості для видавців

Новий формат

Важливою формою комерційних інновацій є їхній формат. Видавці розвивалися від друку до електронних книг, аудіокниг та інших продуктів. Чи слід промисловості шукати новий формат, щоб забезпечити той самий контент?

Видавці повинні максимально використовувати свої можливості в аудіокнизі. Вони також повинні реагувати на зміни та розробляти контент для прослуховування.

Варто працювати над посиленням взаємозв’язків між письменником та читачами. Це може мати вигляд централізованої платформи для комунікації між ними. Замість того, щоб писати самому, письменники могли б залучити читачів до розвитку історії, а також давати коментарі у відео, подкастах та інших форматах.

Видавці повинні розглянути нові моделі партнерства з платформами, якими люди найчастіше користуються. Технічні компанії, такі як Google, Facebook та інші, вкладають великі кошти у стратегії розвитку контенту. Наприклад, компанія Google нещодавно заявила, що у своїй ініціативі «Новини Google» вони інвестують 300 мільйонів доларів, щоб «допомогти новинним організаціям і журналістам процвітати в інтернеті».

Можна зробити висновок, що усі ресурси задля успішного розвитку проекту мають добре знати своїх клієнтів, аби швидко розв’язувати проблеми, а також взаємодіяти з іншими платформами та налагоджувати дружні стосунки із середовищем, в якому працюєш.

ДжерелоMargot Knorr Mancini. Future of Publishing: Challenges and Opportunities for Publishers. Book Industry Study Group.
Опубліковано: 18 грудня 2018 р.
Зреферувала Анна Осипенко.

Читайте також: Baby BSL: доповнена реальність поширюватиме мову жестів

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *