Самвидав та жахливі автори — світ, у якому ми живемо?

Більшість «авторів», які самостійно публікують електронну книгу, ніколи не продають більше, ніж кілька примірників, і понад 75%  від усіх авторів ніколи не зароблятимуть на життя за допомогою своїх творів. Ми живемо в світі, повному жахливих назв електронних книг, які руйнують відкриття реальних електронних шедеврів і ускладнюють пошук хорошої книги. Не дивно, чому продажі електронних книг останніми роками різко впали.

Ми розуміємо, чому бути автором  сексуально — потрібно лише подивитися на успіх Дж.К. Роулінг.  На жаль, авторство не дає значних доходів. Опитування 1007 авторитетів, що опублікували власну літературу, — одне з найповніших уявлень про ринок на 2017 рік, — виявило, що, хоча невеликий відсоток авторів заробили суму, близьку до 100 000 доларів США, середня заробітна плата становила лише 10 000 доларів на рік. Однак ця сума суттєво перекручена провідними працівниками — насправді ж автори отримують лише до 75% з обіцяного доходу, а половина письменників навіть заробляє менше 500 доларів. У Сполучених Штатах середній дохід становить 52 тисячі доларів США на рік, а середній інді-автор* із США заробляє менше 100 доларів за весь період існування книги в продажу.

 * Інді-автор (Indieauthor) — Багато людей називають це «гібридом». Якщо ви бачите себе креативним директором своїх книг, від концепції до завершення і за його межами, то ви інді.

Переважна більшість авторів-самовидавців статистично не зароблятиме дуже багато зі своїх назв, і будуть «самотніми». Вони не приєднаються до жодної респектабельної літературної організації, тому що вони не є професіонали.

Чому користувачі відмовляються від електронних книг? «Я б не сказав, що ера електронної книги закінчилася, але люди чітко ухвалюють рішення щодо того, коли вони хочуть витрачати час на свої екрани», — говорить Стівен Лонтінга, виконавчий директор Асоціації видавців. Традиційно опубліковані електронні книги також подорожчали через агентські ціни, і споживачі витрачають менше грошей на цифрові книги  та купують більше друкованих. Книжкова крамниця — це річ красива, але хтозна чи можна там знайти інді-титули. Це пишний рай книжок, які написали авторитетні авторами або суперзірки. Подивіться на книжкову крамницю —  вона організовується для того, щоб привернути увагу до серії назв і це цілком повне задоволення просто витрачати час на перегляд. Ви не можете сказати про те ж саме в будь-якій цифровій книжковій крамниці, він повний шалених обкладинок електронних книг, які виглядають так, як вони були зроблені в MS фарбах або завантажені з Google і використовують Comic Sans шрифт для заголовку. Чому, на вашу думку, люди переглядають книжки в крамницях, а потім щось купують в Інтернеті? Інтернет-відкриття саме по собі є принципово порушене завдяки інді-авторам.

Джерело Michael Kozlowski. We Live in a Literary World of Terrible Self-Published AuthorsThe Independent Publisher Magazine .
Опубліковано: 7 вересня 2017 р.
Зреферувала Анастасія Цапко.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *