Як мислити поза межами ринку

Попередні  роки були нелегкими для книжкового бізнесу. Однак знавці стверджують, що останнім часом настає новий світанок для індустрії. Пожвавлюється продаж друкованих книг, а разом з ними і електронних. Це новий старт, але не повернення до того, як було раніше. Видавничий ринок менший від того, яким був колись. Але навряд чи слід повертатися назад, бо те, що ми маємо зараз — це дійсно якісний ринок. Як мислити поза межами ринку?

Оцінку тенденціям у видавничій справі дають обережно.

Адже для нього характерна швидка зміна регресу прогресом і навпаки.

Ринок не настільки великий, щоб всі видавці вижили в ньому. Тому малі підприємці наслідують тих, хто попереду.

Ключовою частиною стратегії нашого видавничого бізнесу повинно стати мислення за межами вітчизняного ринку. Тепер видавці мають бути експертами-виробниками контенту глобального характеру. Люди можуть читати по-різному, але в цифрову епоху вони читають значно більше. Тож перше, що потрібно зробити видавцеві, це не просто знайти точки для поширення продукції. Потрібно визначити, де існує або з’явиться попит на широкому ринку. Потрібно мислити.

Багато видавців вже зрозуміли потребу тісніше співпрацювати з клієнтом. Досвід показує, що немає сенсу витрачати великі гроші, намагаючись проникнути в книжкові групи, на оновлення веб-сайтів для продажу напряму тощо, якщо не зроблений більш важливий крок. Потрібно мислити: клієнти — це ключ. Але вони не приходять самі до видавця і навіть не зацікавлені в тому, щоб він прийшов до них. Видавець повинен визначити, де є клієнт, і постачати туди свій продукт. Для цього варто співпрацювати з посередниками, які також зацікавлені в тому, щоб розмістити ваш продукт у тому ж місці, де є потенційні читачі.

Дивитися за межі ринку корисно. Аналізувати, брати за приклад досвідчених та натхненних, мислити. Дослідники очікують, що це дозволить збільшити дохід видавничого бізнесу до 10%.

Джерело: Sarah Minty. Thinking outside the books – how to get ahead in publishing. The Bookseller.
Дата звернення: 12 квітня 2017 р.
Переклала та зреферувала Тетяна Легкобит.

Поширте у соціальних мережах:

One thought on “Як мислити поза межами ринку

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *