Новини зі світу бізнесу та цифрового видання за третій квартал 2017 року

Amazon презентувала нові шафи, схожі на великий білий футляр з сенсорним екраном та пін-кодом, призначений для багатоквартирних житлових приміщень, які зберігуть вашу посилку від викрадення. Клієнти використовують сенсорний екран для введення коду, який відкриває відділення, у якому міститься їх замовлення.

Марк Томпсон, президент і головний виконавчий директор The New York Times, повідомив: “Протягом кварталу ми перевищили планку в два мільйони цифрових підписок на новини, подвоюючи нашу цифрову абонентську базу за двох-роковий період. Компанія «додала» до свого активу 93 000 цифрових підписок на новини – 69-відсоткове збільшення кількості доданих підписів порівняно з аналогічним кварталом минулого року, а загальний дохід від реклами вперше з 3 кварталу 2014 року збільшився завдяки постійній силі в цифровій рекламі. ”

Barns and Nobles представила нового віце-президента з розвитку нерухомості – Джеймса Лампасі. Г-н Лампасі, який почав роботу з 31 липня, написав безпосередньо Генеральному директорові Demos Parneros. У своїй новій ролі пан Лампасси буде нести відповідальність за розробку та реалізацію стратегії нерухомості, а також ініціатив з розвитку та будівництва провідних магазинів. Компанія заявила, що Девід Дісон відмовився від своєї нинішньої ролі віце-президента з розвитку та укладе консенсусну угоду з гарантованим терміном до кінця року, який можливо буде продовжений.

Генеральний директор Kobo Майкл Тамблін «випустив бомбу»: компанія збирається взяти на себе весь майбутній апаратний дизайн та розробку прошивки для марки Tolino у Німеччині. Компанія буде використовувати Tolino як власну автономну організацію у найближчому майбутнє. Ходять плітки, що Kobo Writing Life незабаром буде підтримувати розповсюдження електронних книг в екосистемі Tolino – на данний момент лише Draft2Digital і StreetLib є єдиними компаніями, які це роблять.

За даними щорічного дослідження, що проводиться Школою бізнесу Пітера Б. Густавсона в Університеті Вікторії, який оцінює, яким маркам найбільше довіряють канадці, Indigo посідає шосте місце. Нещодавно випущені результати 2017 року показують, що Indigo Books & Music виросла до шостого найнадійнішого бренду після того, який торік посідав 59 місце. Провідні п’ять компаній – Co-op Mountain Equipment, CAA, Costco, Fairmont Hotels та Ikea.

Facebook планує випробувати службу новин з платформою, яка спрямовуватиме користувачів функцій “Миттєві статті” в соціальній мережі для реєстрації підписки на цифрові новини після досягнення порога щомісячних статей.

Джерело: Good e-Reader
Опубліковано: 8 травна 2018 р.
Зреферувала Анастасія Цапко

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *