Новини зі світу бізнесу та цифрового видання за третій квартал 2017 року

цифрові видання

Ринок цифрових книг продовжує збільшуватися і активно розвивається. Команда «ВидРи» підготувала для вас добірку з новинами, що відбуваються у цифровому книговиданні.

Amazon

Компанія презентувала нові шафи з сенсорним екраном та пін-кодом, що встановлять у багатоквартирних житлових приміщення. Вони збережуть вашу посилку від викрадення. Клієнти зможуть використовувати сенсорний екран для введення коду, який відкриває відділення з їх замовленням.

The New York Times

Марк Томпсон, президент і головний виконавчий директор The New York Times, повідомив: «Протягом кварталу ми перевищили планку в два мільйони цифрових підписок на новини, подвоюючи нашу цифрову абонентську базу за двох-роковий період. Компанія «додала» до свого активу 93 000 цифрових підписок на новини 69-відсоткове збільшення кількості електронних підписів порівняно з аналогічним кварталом минулого року, а загальний дохід від реклами вперше з 3 кварталу 2014 року збільшився завдяки постійній увазі до цифрової реклами.»

Barns and Noble

Представили нового віце-президента з розвитку нерухомості Джеймса Лампасі. Лампасі, який почав роботу з 31 липня, написав безпосередньо Генеральному директорові Demos Parneros. У своїй новій ролі пан Лампасі нестиме відповідальність за розробку та реалізацію стратегії нерухомості, а також ініціатив з розвитку та будівництва провідних магазинів. Компанія заявила, що Девід Дісон відмовився від своєї нинішньої ролі віце-президента з розвитку та укладе консенсусну угоду з гарантованим терміном до кінця року, який можливо буде продовжений.

Kobo

Генеральний директор компанії Майкл Тамблін «випустив бомбу»: компанія збирається взяти на себе весь майбутній апаратний дизайн та розробку прошивки для марки Tolino у Німеччині. Компанія буде використовувати Tolino як власну автономну організацію у найближчому майбутньому. Ширться чутки, що Kobo Writing Life незабаром буде підтримувати розповсюдження електронних книг в екосистемі Tolino сьогодні лише Draft2Digital і StreetLib єдині компанії, які цим займаються.

Indigo

За даними щорічного дослідження, що проводиться Школою бізнесу Пітера Б. Густавсона в Університеті Вікторії, який оцінює, яким маркам найбільше довіряють канадці, Indigo посідає шосте місце. Нещодавно випущені результати 2017 року показують, що Indigo Books & Music виросла до шостого найнадійнішого бренду після того, який торік посідав 59 місце. Провідні п’ять компаній Co-op Mountain Equipment, CAA, Costco, Fairmont Hotels та IKEA.

Facebook

Компанія планує випробувати службу новин з платформою, яка спрямовуватиме користувачів функцій «Миттєві статті» в соціальній мережі для реєстрації підписки на цифрові новини після досягнення порога щомісячних статей.

Джерело: Good e-Reader
Дата звернення: 08.05.2018
Зреферувала Анастасія Цапко

Читайте також про штучний інтелект в аудіокнигах.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *