Секрети просування електронних книг. Те, про що вам ніхто не розповість

Ви працювали допізна …
Ви подолали творчу кризу …Ви доклали зусиль до розроблення свого найновішого шедевра — вашої електронної книги. Тепер ви плануєте відпочити і стежити за потоками завантажень …
Але, почекайте.
Пам’ятайте, що ще є досить багато роботи, яку потрібно виконати — робота не закінчилась, коли ви дописали останній розділ…

Електронна книга — це чудовий спосіб завоювати читачів, особливо нове покоління.

Більшість форм журналістики стали цифровими — від журналів до газет. Хоча більшість з них існують в друкованому форматі, індустрія цифрової журналістики процвітає.

Бути автором і видати книгу — це здійснена мрія — не соромтесь витратити трохи часу на те, щоб відсвяткувати своє досягнення.

Щоб отримати якнайбільше читачів, і, отже, максимально збільшити прибуток, вам знадобиться терпеливість, творчість та надійний план просування.

1. Почніть з наведення порядку в мережі.
Перш ніж почати просування своєї книги, вам потрібно  навести порядок у соціальних мережах. Facebook і Twitter — це одні з найпопулярніших платформ соціальних мереж, однак для просування книг є й інші сайти, такі як LinkedIn або Pinterest, і вони можуть бути дуже корисними. Настав час зробити інвестиції у вашу кар’єру та бренд через мережу. Сьогодні це просто означає створення великої цифрової маркетингової стратегії, яка працюватиме протягом усього року. Відводьте час щодня на спілкування з людьми – відповідайте на запитання та коментарі. Будьте присутнім в інтернеті, а не просто залишайте своє ім’я на книзі.

2. Пропонуйте свою книгу безкоштовно
Безкоштовно? Це звучить трохи смішно, чи не так? Зрештою, це ваша кар’єра, тому мета —заробляти гроші. Не віддавайте всю книгу безкоштовно, а лише уривок, для того, щоб зацікавити читачів. Як тільки вони вподобають, зацікавляться половиною першого розділу, для них вже буде складно протистояти бажанню придбати усю книгу. Для користувачів, які підписуються на уривок, ви можете надсилати наклейки з QR-кодами. Вони можуть бути додані до інших фізичних продуктів, які рекламуватимуть вашу електронну книгу. Використовуйте QR-коди або як певну програму винагород, або конкурс для читачів, щоб заохотити їх купувати інші книги. Посилання від QR-коду може привести користувача до інформаційних сторінок або посилань, де можна купити книги.

3. Зробіть відео

Це швидкий і дуже простий спосіб за кілька хвилин отримати певну інформацію. Людям подобається знайомитись з авторами своїх книг, і це чудовий спосіб поширювати інформацію, а також сприяти розвиткові комунікації між читачами та письменником — усе це сприяє збільшенню продажу. Створіть коротке повідомлення-знайомство з автором та книгою і залиште глядачів із закликом до дії (CTA)  придбати книгу. Опублікуйте відео на своїй сторінці YouTube і діліться ним через сайти соціальних мереж, на яких ви вже активно працюєте, відповідно до свого цифрового маркетингового плану.

4. Ведіть блог про це
Подібно до відео YouTube, створення блогів є чудовим простором для обміну інформацією про вашу книгу та закликом читачів придбати її. За кілька місяців до випуску книги починайте створювати ажіотаж серед ваших читачів. Обговоріть декілька деталей книги або презентуйте фотографію обкладинки, щоб зацікавити їх.

5. Відгуки, відгуки, відгуки
Хороші відгуки є важливими для успіху вашої електронної книги. Надішліть “копію відгуку” тим, кого ви намагаєтеся переконати переглянути книгу. Його можна надіслати кількома способами: простим, електронною поштою із PDF-файлом у вкладенні. Якщо ж ви шукаєте безпечніший метод, надішліть їм промо-код, щоб безкоштовно замовити книгу.

6. Пропонуйте читачам бонусний матеріал
Що цікавіша взаємодія з користувачем, то більше шансів, що вони придбають книгу. Спробуйте розмістити змістовний веб-семінар, що сформує перше уявлення про вашу книгу. Подібно до свого відео в YouTube, розкажіть трохи про себе, свою попередню роботу, чого вони можуть очікувати від цієї книги, і, що ви плануєте запропонувати в майбутньому. Надішліть учасникам промо-код на знижку на книгу. Ще один чудовий спосіб залучити користувачів – це пропонувати листівки, слайд-шоу або навчальні відеоролики, які добре перегукуються з вашою книгою. Забезпечуючи читачів корисним матеріалом, ви підвищуєте продуктивність. Якщо ваша книга тісно пов’язана з іншою галуззю чи професією, спробуйте розвинути відносини з відомими компаніями, щоб поширити інформацію між їхніми клієнтами. Це може допомогти вам обом, оскільки ви просуваєте свою книгу та пропонуєте більше для клієнтів компаній-партнерів.

7. Використовуйте вміст електронної книги для презентацій
Візьміть якусь частину інформації зі своєї електронної книги та перетворіть її на текст для електронної пошти або телефонної розмови. Запропонуйте її для продажу книги потенційним покупцям та її презентації  компаніям-партнерам.

ДжерелоAnnabelle Short7 Pieces of Advice on Promoting Your E-Book.  The Independent Publishing Magazine.
Опубліковано: 21 липня 2017 р.
Зреферувала Михайло Пилипчук.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *