Стратегії успіху книготоргівлі The Works

Минулого місяця ми оприлюднили дзвінок від Ger Graus OBE, який поскаржився на відсутність доступних книг для дітей. «Я досі мрію про книжки за 99 к. для дітей у супермаркетах», — писав він. «Якщо ні, книги назавжди стануть доменом «хазяїв», а для інших просто недоступними».

Однією з компаній, яка намагається порушити цей дисбаланс, є роздрібна торгівля “The Works“.Компанія стрімко розширюється, відкривши 60  крамниць 2016 та 2017 років.  ЇЇ  мета — досягти 650 точок продажу до 2020 року, її стратегія продажу книг спрямована на те, щоб захопити третину обороту продажу книжок (близько 160 мільйонів млн доларів).

2018 року “The Bookseller 100» вдруге відзначають директорку з продажу Андреа Беннетт у списку успішних людей у галузі видавничої діяльності.

«Ми вважаємо подарунки важливою частиною нашої пропозиції, тому куди тут без книжок. Наша команда дбає про створення та розроблення нових ідей для книжок, особливо дитячих, оскільки це значуща аудиторія. Ми завжди були зацікавлені у видавцях та їхніх ідеях. Це команда творчих, креативно мислячих колег, які шукають кандидатів із цих списків для видання книги. Наша основна мета — дати людям можливість купувати книжки за низькими цінами», — каже Андреа.

 

Основне новаторство минулого року?
Ми створили роботів, які допомагають нам розробляти основні принципи та моделі роботи для зростання продажів, вони реагують на тенденції розвитку та зміни попиту на ринку споживачів, розраховують вигоду від роздрібної торгівлі за певними формулами. Ми пишаємося тим, що дуже тісно співпрацюємо з комерційними видавцями, які швидко оцінюють ситуацію на виробництві продукції нових тенденцій ринку. Наша бізнес-модель дає нам змогу  виходити за рамки книжкового ринку.

Ми сконцентрували увагу на навчальних розмальовках для дітей, які пропонують підтримку SAT і Key Stage. Навіть дорослі купують їх, тому ми тільки збільшуємо пропозицію для і так високого попиту.

Ми пишаємось тим, що маємо бізнес, спрямований на надання людині гарної речі за незначну ціну. Останніми роками споживачі перестають цікавитися традиційними книжками. На The Works ми зосереджені на тому, щоб залишатись актуальними та надійними в щораз динамічнішому  конкурентному світі. Ми дуже любимо книги, це важлива частина нашої ДНК, і ми працюємо  над тим, щоб вони залишалися невід’ємною частиною нашого майбутнього.

Як ви використовуєте дані для керування маркетинговими та купівельними рішеннями?
Дані про пошукову інформацію дають змогу  визначити найпопулярніші теми і теми, яких шукають наші клієнти. Ми розглядаємо найпрогресивніші назви в галузі й дивимось, які тенденції у книжковому світі.

Як забезпечити ефективне використання фізичних та електронних крамниць?
Як багатогалузевий бізнес ми отримуємо вигоду від клієнтів, які хочуть купувати в крамниціі, через інтернет, стаціонарний або мобільний телефон, наш кол-центр. Ми налаштовані на обслуговування різноманітних покупок. Для веб-користувачів доступні акційні чи рекламні пропозиції. Нещодавно ми вклали кошти в нову ринкову функцію пошуку в інтернеті, яка значно підвищила  темп знаходження інформації для  наших клієнтів. Успішна робота “Click-and-Collect” моделі перетворила кожен з наших 430 магазинів на концентратори для клієнтів, які замовляють онлайн.

З огляду на збільшену пропозицію та знижену ціну на книги, супермаркети — наша найбільша загроза. Ми чудово усвідомлюємо, що відбувається в іншому місці роздрібної торгівлі, але ми не дозволяємо йому заважати нам, оскільки ми зайняті тим, що створюємо свою магію.

Що ви робите, щоб зацікавити наступне покоління своїми книгами?
Ми пропонуємо конкурентоспроможну та привабливу серію книжок відомих фантастів для дітей  від 6 до 12 років. Незважаючи на те, що у провідних видавців є  проблеми з ціноутворенням, ми зосереджені на тому, аби люди масово отримали ці книги. Хочемо також, щоб діти виросли з книгами, щоб  вони сприймали їх як спосіб життя, а не розкіш. Колекції та набори найкращих фантастичних історій для дітей користуються успіхом,  і це позитивно впливає на престиж читання як дозвілля дітей . За останні два роки ми відкрили понад 100 нових магазинів і плануємо  відкривати ще по 50 магазинів на рік протягом п’яти років. Я щиро вірю в те, що як роздрібна торгівля, ми робимо книжку доступною для майбутніх поколінь.

ДжерелоMolly Flatt. Backlists, trends and data: the strategies behind The Works’ bookselling successThe Bookseller.
Опубліковано: 21 лютого 2018 р.
Зреферувала Катерина Гончар.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *