Успіх або невдача обкладинки. Як це працює?

У вашої обкладинки є одне завдання (або, можливо, 5).

Обкладинка повинна виконувати 5 основних завдань:
1. Заявити про свій жанр.
Багато покупців книжок шукають книги за обкладинками, тому її миттєве ототожнення з жанром є найважливішим завданням.
2. Натякнути на свій тон.
Важливо також натякнути на тон твору, особливо якщо це художня література.
3. Пояснити масштаб.
Стосується наукової літератури. Читачі повинні знати, що входить до книги, а що ні.
4. Згенерувати хвилювання.
Ефектні обкладинки книжок інтригують, захоплюють, та змушують читача дізнаватися більше.
5. Зайняти ринкову позицію
Обкладинка книги може допомогти людям зрозуміти, чи вписується ваша книга разом з іншими книгами цього жанру чи ні.

Книжкові обкладинки часто провалюють ці завдання.

Обкладинки книг, які не виконують своїх завдань, зазнають невдач з чотирьох причин:

1. Вони нечитабельні.
Найменше, що ми можемо очікувати від обкладинки книги, це можливість її зрозуміти. На жаль, багато обкладинок або нечитабельні, або важкі для розуміння.
2. Вони нехтують своїм жанром або нішею.
Можливо, ви публікуєте трилер, і хочете залучити читачів, яким подобаються трилери. Якщо ви використаєте обкладинку, яка пасує історичним чи науковим виданням, зрозуміло, що успіху ви не досягнете.
3. Вони нецікаві.
Можливо, «захід сонця в океан» був неймовірно важливим для автора або пов’язаний з переломною сценою в книзі, але ми цього не знаємо. Такі книги не хочеться гортати, бо їхні обкладинки нудні.
4. Вони графічно або типографічно неправильні.
Це найбільша проблема для дизайнерів-новачків. Це не так легко — вивчити типографіку або як об’єднувати зображення в спеціальній програмі. Надто багато книг мають такі помилки: незрозумілі зображення, нечитабельні шрифти та непотрібні спецефекти.

Деякі ідеї для аналізу та виправлення помилок обкладинки книги.

Ви можете розв’язати ці проблеми за допомогою трьох кроків:

1. Фокус
Успішні обкладинки книг зазвичай передають дуже чітке повідомлення. Це потребує фокусування та знання того, що цікавить ваших читачів. Фокус також означає використання дизайну для контролю погляду читачів. Тож зосередьтеся на інформації, яку хочете передати.
2. Контраст
Обкладинки книжок без контрасту можуть бути монотонними, зі слабкими шрифтами, або мати дуже захаращене тло, що відволікає увагу від назви. Контрастність кольорів, шрифти та інші елементи привернуть увагу до обкладинки.
3. Позиціювання
Необхідно візуально показати жанр і тон вашої книги, а також створити ефект очікування.

Іще трохи для успішної обкладинки

Звичайно, для чудової обкладинки треба набагато більше компонентів. Незалежно від того, до якої категорії, ніші чи жанру належить ваша книга, вам також знадобиться:
• Зрозумілий заголовок (і підзаголовок), особливо для нон-фікшну, де важливими є ключові слова.
• Відгуки на обкладинці від відомих людей.
• Доступ до книги в якомога більшій кількості форматів.
• Переконайтеся, що ваша обкладинка відповідає вимогам поліграфії.

Джерело: Joel Friedlander. Book Cover Success and Failure Explained. The Book Designer.

Опубліковано: 19 грудня 2018 р.
Зреферувала Надія Присяжнюк.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *