Як незалежні автори просувають свої книжки?

BookBaby провело дослідження самвидавничого ринку, присвячене виявленню найуспішніших маркетингових та рекламних стратегій для незалежних авторів. Дослідження мало 56 запитань і було орієнтовано на дві підгрупи: автори, які опублікували щонайменше одну книгу, а також самвидавці, які ще не опублікували жодної. Онлайн-опитування було проведено між 24.10 – 28.11 2016 р. і містило відповіді 7 767 авторів.

Сьогодні маємо безліч маркетингових стратегій у самвидаві. Цей звіт зосереджений на найпопулярніших рекламних методах різних авторів, від початківців до найуспішніших. Зрозуміло, що мало хто обмежує себе лише одним або двома варіантами. Опубліковані автори залучаються до всього, починаючи від передпродажів та подарунків до вечірок на честь відкриття книжкових магазинів. У середньому, автор використовує 3-4 маркетингові стратегії задля промоції книжки. Опитування також показало, що найуспішніші автори (ті, хто заробив понад 5 тис. дол. протягом останніх 12 місяців) більш активні маркетологи (близько 5 стратегій), ніж їхні менш успішні колеги (2 стратегії).

За словами президента BookBaby Стівена Шпаца, самвидавці зараз ставляться до розвитку своєї кар’єри серйозніше, тому й намагаються просувати книжку всіма можливими способами. Але шанси на успіх є як у сфері самвидаву, так і при укладанні традиційних книжкових угод.

Деякі тактики особливо популярні у сучасних авторів. Наприклад, аналіз книжкових запитів вважається одним із найпоширеніших рекламних прийомів серед опублікованих авторів. Також велику прихильність виявляють до соціальних медіа як до маркетингової платформи.

Запити на книжкові відгуки
Багато авторів зараз продають свої друковані видання або електронні книжки через платформи електронної комерції, такі як Amazon.com та Amazon Kindle Store. Серед цих авторів 51% відповіли, що активно закликали залишати відгуки на їхні книжки. Згідно з опитуванням ефект досить передбачуваний: 53% тих самих авторів визнають цей метод  як “помірно ефективний”, так і “дуже ефективний”.

Відгуки при цьому поділяються за авторством на відгуки від книжкових блогерів, рецензентів Amazon та бета-читачів. Велика кількість запитів на відгук надходить саме блогерам,  але є одна група, яка отримує запити на перегляд книжок із ще більшою частотою: друзі та сім’я. Понад 61% опублікованих авторів попросили друзів чи членів родини переглянути свої книжки.

Цікаво, що негативні відгуки теж вважаються показником дієвості поданого методу. Серед опитаних авторів 63% вважають, що краще отримати негативний відгук про свою книжку, аніж ніякий.

Джерело: How Independent Authors Are Promoting Their Books? BookBaby Blog.
Опубліковано: 26 липня 2017 р.
Зреферувала Катерина Біла.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *