Як покращити промоцію своїх книжок

Маркетинг — це не одноразовий захід. Змініть своє мислення та знайдіть способи активізувати свій книжковий маркетинг, щоб зберегти імпульс для своїх книжок.

(Витягнуто і розширено з нещодавно оновленого другого видання The Frugal Book Promoter)

У світі видавництва, як і у всьому житті, наполегливість може виправдати зусилля. Маркетингові зусилля для однієї книги можуть просунути наступну на більшу висоту.

Змініть своє мислення
Ніколи не пізно, як і ніколи не рано рекламувати. Справа маркетингу не в одній книжці. Йдеться про кар’єру. І нові книги можуть спиратися на імпульс, створений попередньою книгою, якщо Ви зберігаєте віру.

Ось декілька ідей від другого видання The Frugal Book Promoter, щоб допомогти вам активізувати свій книжковий маркетинг та підтримати імпульс:

  • Запустіть конкурс на своєму веб-сайті, через Twitter або в інформаційному бюлетені. Використовуйте свої книги для отримання призів або отримуйте переваги для перехресних посилань, залучіть інших авторів книг.
  • Обмінюйтеся своїми книгами чи Вашими послугами впливу на веб-сайтах інших авторів.
  • Публікуйте свої листівки, брошури або візитівки на дошках оголошень скрізь: в продуктових крамницях, кав’ярнях, у міському трнаспорті, автомийках та книжкових магазинах.
  • Користуйтесь авторозсилкою і попросіть одержувача рекомендувати вашу книгу комусь іншому. Ваша поштова служба повинна містити короткий огляд Вашої книги, обкладинку, ISBN, інформацію про замовлення, декілька найпотужніших рекламних оголошень, а також простір для читача, щоб додати рукописну особисту рекомендацію. Зробіть чіткі вказівки, щоб читач заповнив форму, звернувся до конверта та надіслав листа другові. Ви можете запропонувати безкоштовний подарунок, але не перестарайтесь.
  • Надсилайте нотатки своїм друзям та читачам із проханням рекомендувати свою книгу іншим. Пропонуйте безкоштовну доставку, подарункову упаковку або невеликий подарунок, якщо вони купують книгу для друга. Це ідеальний спосіб використовувати списки контактів, які Ви створювали.
  • А тепер поміркуйте: які каталоги Ви забули додати до списку контактів? Чи приєдналися до нових груп з моменту публікації книги? Включили списки старих однокласників?
  • Дізнайтеся більше про рекламну програму Google AdWords, AdSense та Facebook. Зверніть увагу на використання ключових слів.
  • Перегляньте рекламні програми, такі як Amazon’s Vine review service. Ви погоджуєтеся надати Amazon певну кількість книжок і платите за це. Amazon створює відгуки про Вас.
  • Підпишіться на нові інформаційні блоги. Приєднуйтесь до групи письменників чи організації, пов’язаної з темою Вашої книги.

ДжерелоCarolyn Howard-JohnsonHow To Reinvigorate Your Book MarketingBookBaby Blog.
Опубліковано: 28 серпня 2017 р.
Зреферувала Дарина Бордун.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *