Як приваблюють читачів у Польщі

Раніше друга за розміром книжкова мережа «Matras» у Польщі закриває крамниці через банкрутство

 

 

Це дозволило іншим розповсюджувачам, таким як «BookBook» та «Świat Książki», продемонструвати значну популярність на книжковому ринку країни.

Ці зміни породжують дві головні тенденції на ринку книгорозповсюджувачів Польщі:

По-перше, поки великі польські міста виграють від густої книготорговельної мережі, конкуренція рухається назовні, до менших міст, де книжкові крамниці часто є головними культурними осередками.

По-друге, у видавців з’являється бажання відігравати більшу роль у розповсюдженні свого продукту, що приводить до відкриття власних книгарень.

«BookBook» — це мережа, що відкрила свій перший магазин  2016 року, а наразі має вже 95 відділень. Це спільна ініціатива шести видавництв і книжкового дистриб’ютора «Super Siódemka». Вони прагнули, щоб невеликі локальні видавництва мали можливість конкурувати з великими книгорозповсюджувальними мережами.

Більшість їхніх книгарень розміщені у невеликих містах. Вони створюють свої торгові точки для проведення там різноманітних культурних заходів, метою яких є популяризація культури читання для школярів та людей похилого віку.

«Empic» — найбільша книжкова мережа в Польщі (240 крамниць). Вони відкривають дочірній бренд «Mole Mole», торгові точки якого замінять магазини «Matras». Їхня мета — зосередити увагу на книгах та заповнити порожнечу, що залишиться після закриття невеликих книгарень у великих та малих містах Польщі.

ДжерелоJaroslaw Adamowski. Romancing the Readers in Poland: BookBook and the Bookstore BattlesPublishing Perspectives.
Опубліковано: 16 лютого 2018 р.
Зреферувала Маргарита Козлова.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *