Як цифровий маркетинг змінює видавничу справу

Який вигляд має цифровий маркетинг та як він змінюватиметься впродовж наступних 5 років?

 

Розповідає Джеф Амбро, директор з цифрового маркетингу в Goldberg McDuffie Communications

Кожного дня видавці, і молоді, і досвідчені, змінюють онлайн-медіа та дійсно розширюють межі Інтернету. В порівнянні з телебаченням та кіноіндустрією, цифри поки що відсутні (книги продаються десятками тисяч, а ТБ-програми закриваються навіть при аудиторії в два мільйони глядачів), але ми рухаємося в правильному напрямку.

Перевага авторів у тому, що це народжені контент-творці в світі, де існує величезна кількість доступних платформ для поширення контенту. Facebook, Twitter, Snapchat та Instagram забезпечують можливість підтримувати зв’язок з фанами, Reddit, Quora & Product Hunt  можна використовувати для того, щоб тримати прихильників автора в курсі проектів, над якими він працює зараз, Amazon та Goodreads роблять все можливе, щоб стати новими світовими продавцями книг (та чи зможуть вони замінити справжніх людей?), Kindle, iBooks, Oyster (RIP) та Google Play Books забезпечують нову екосистему читання. Facebook live, Periscope та Skype дозволяють авторам спілкуватися з аудиторією в режимі реального часу .

Подкасти дають змогу авторам повністю виразити їхнє бачення без бар’єрів, що існують в онлайн-медіа. Нові ЗМІ, в свою чергу, зацікавлені в співпраці з талановитими авторами, які мають нові ідеї.

В майбутньому я очікую ще більший сплеск цифрового маркетингу, появу нових платформ для налагодження зв’язків. Однак нам також слід змінити ставлення до деяких старих способів сторітелінгу. Hardbound — це нова платформа, яка поєднує текст, сторітелінг, картинки та мультимедіа для того, щоб поліп лиши сприйняття інформації. Atavist — подібна платформа. Наступні 5 років вони стануть ще більш популярними.

Деякі видавці вигадують дуже ефективні способи для промоції своїх книг та авторів. Riverhead books, вже давній лідер з цифрового маркетингу, нещодавно розробив програму для пожертв сирійським біженцям. Якщо ви вносите пожертву, вони надсилають вам надрукований 3D бюст одного з їхніх кращих авторів. Bookbub першим застосував продаж тонн книг, які ще знаходяться в друці, а це в свою чергу стимулювало майбутній продаж для автора.

Я знаю декілька компаній, які впродовж кількох останніх років поринули в сторону креативу, і підтримують бізнес у цьому напрямі. Зараз я говорю про A16Z та їх медіа-армію (блоги, розсилки, подкасти, соціальні медіа), які вони надають для усіх їх компаньйонів. Наприклад, Gimlet Creative — запустилися нещодавно, прагнуть створити платформу для ведення подкастів. Тобто ми бачимо, як відчайдушні стартапи та компанії на мільярд доларів беруть участь в одній і тій самій гонці креативного контенту. Я думаю, ми побачимо (і вже бачимо) те ж саме у видавничому бізнесі.

ДжерелоHow Digital Marketing is Changing Publishing. HUFFPOST.
Опубліковано: 28 червня 2016 р.
Зреферувала Тетяна Легкобит.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *