Як вибирають читачі ?

Під час розповсюдження нової книжки важливо зрозуміти, як саме читачі вибирають. Тоді Ви зможете донести правильне повідомлення до потрібних читачів.

Ось результати нещодавнього опитування підписників Facebook (понад 200 відповідей) щодо основних критеріїв під час вибору матеріалу читання (автор, жанр, відгуки):

Жанр = 60 %
Автор = 25 %
Відгуки = 2 %
Рівно всі три = 2 %
Інше = 11 %

“Інше” вказує на те, що респонденти не обирали автора, жанр та не зважали на відгуки. Їхній вибір залежав від конкретних примх «тут і тепер», дизайну обкладинки, розміру книжки, кеглю шрифту, стилю написання, перших трьох сторінок тощо.

Це просте опитування доводить, наскільки важливо розуміти продукт і належно продавати його. Ви не можете продавати свою книжку скрізь просто будь-кому і очікувати результатів. Потрібно зосередитися на місцях і каналах, де читачі, які цікавляться жанром Вашої книжки, купуватимуть, робитимуть огляди, будуть рекомендувати і ділитися.

Наприклад, є інформаційний бюлетень для письменників, які цікавляться, як краще писати, швидше вийти на ринок, більше продавати і рухатись вперед у галузі видавничої справи. (До речі, ось одне з місць, де збираються такі автори  FundsforWriters.com.) Буде недоцільно розміщувати у такому бюлетені рекламу науково-фантастичних і художніх романів або творів молодих авторів. Це не спрацює.

Є істина в мантрі “знаю свій ринок”. Саме так працюють Apple, Zappos і Whole Foods. Саме тому BookBub і Amazon настільки ефективні. Вони знають, як саме мислять споживачі та розміщують продукти, орієнтуючись на дослідження. Вони знають, що сподобається покупцям.

Ви знаєте всі оголошення, що бачите щодня на Facebook (і скрізь в інтернеті)? Ви дивуєтесь, коли відкриваєте веб-сайт і бачите реклами сайтів, на яких робили останні покупки, або просто заходили погортати? Такий маркетинг, який проводить компанії, які намагаються зрозуміти, як саме споживач купує та що спонукає кожного з нас зробити покупку? Так варто мислити.

Коли Ви закінчите писати свою книжку, і треба буде виставляти її на продаж, не поспішайте, спочатку визначте місце, де «мешкають» Ваші потенційні читачі і цільова аудиторія.

Акцентуйте увагу на жанрі, коли працюєте з рекламою на Facebook, BookBub, у блогах та будь-де. Дотримуйтесь жанру. Зробіть своє оголошення таким, щоб воно мало вигляд і спільні риси з жанром твору. Нехай веб-сайт і блог також втілюватимуть елементи жанру. Настав час застосувати всі знання і навички письменника, яким Ви стали завдяки наполегливій щоденній праці, не лише для написання, а й для просування своєї книжки.

ДжерелоC. Hope ClarkHow Do Readers Choose Books? BookBaby Blog.
Опубліковано: 1 лютого 2018 р.
Зреферувала Дарина Бордун.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *