5 ключів до успіху видавців 2020 року

Для більшості видавців цифровий успіх у 2020 році не залежатиме від нових тенденцій чи технологій. Навпаки, йтиметься про зосередженість, розставлення пріоритетів і, нарешті, правильне виконання фундаментальних вимог до цифрових ЗМІ.

Ось 5 фундаментальних принципів для реалізації кожним видавцем.

Спростіть програму продажу реклами

Подивіться свіжим поглядом на свою мережу, електронну пошту та інші способи розміщення реклами.

Виключіть продукти, які не продаються. Зменшіть безлад.  Позбавтеся «додаткової вартості» і побудуйте більшу цінність у меншій кількості варіантів. Використовуйте силу попиту та пропозиції, обмежуючи товарно-матеріальні показники. Встановлюйте ціну, засновану на показниках. Зосередьтеся на масштабованих, повторюваних моделях, які забезпечують справжню цінність.

За статистикою, видавці можуть збільшити свій дохід на 50-200 %, просто спростивши програму продажу реклами.

Спростіть свій сайт

успіх видавців

Хочете збільшити відвідуваність сайту, вдосконалити пошукову оптимізацію, збільшити кількість підписок і забезпечити зацікавленість для ваших рекламодавців? Спростіть свій сайт.

Видавці досі намагаються помістити якомога більше на одній веб-сторінці. Ми намагаємося виділити все і, як наслідок, нема того, що привертає увагу. На кожній сторінці розташована сотня пунктів, які варті уваги.

Головні сторінки – це плутанина крихітних шрифтів, десятки віджетів і промоакцій, забагато рекламних позицій. Сторінки статей забиті боковими та нижніми колонтитулами, на які навіть не дивляться і, тим паче, не клікають. Навігація – це безлад з величезною кількістю навігаційних барів, посилань на соціальні мережі і кнопок, які заплутують і відволікають відвідувачів.

Зробіть резервну копію і подивіться на кожну сторінку свого сайту так, ніби ви бачите його вперше. Ви точно знаєте, де ви є і на що саме дивитеся? Вам легко опрацювати представлену інформацію? Ви розумієте, що робити далі? Чи проста верстка і завантаження сторінки відбувається одразу?

Коли ви спростите свій сайт і виправите дизайн, ви зможете розв’язати багато проблем, пов’язаних з цифровою аудиторією та прибутком – а чи не це справжній успіх видавців.

Доопрацюйте оформлення підписки

Попри те, чи є тираж платним чи підконтрольним, більшість видавців досить борються з основами продажу підписок через інтернет. Подивіться відверто на свій сайт і на ПК,  і на мобільному пристрої. Знову-таки, зробіть вигляд, ніби нічогісінько не знаєте про своє видання, і дайте відповідь на ці запитання:

  • Чи зрозуміло, що преміум-контент доступний тільки підписникам?
  • Чи є на кожній сторінці помітний і чіткий заклик до оформлення підписки?
  • Чи  сторінка підписки швидка, проста та зручна для користувача мобільного пристрою?
  • Чи автоматичне оновлення вбудоване й обов’язкове (для платного тиражу)?
  • Чи відстежуються джерела підписок через вихідні коди, Google Analytics, і чи відстежується конверсія реклами в Facebook/Google?
  • Чи інтегрована інформація про абонента до вашої системи автоматизації електронної пошти/маркетинга, і чи використовується вона для збільшення кількості підписок і подовжень через автоматичні процеси?
  • Чи є у вас систематичний спосіб привернення уваги користувачів інтернету і фоловерів у соціальних мережах до вашої поштової програми і залучення до підписки на журнали?

Якщо хоча б на одне запитання відповідь була «ні», то у вас є безліч можливостей, щоб отримати й утримати більшу кількість підписників 2020 року, успіх видавців.

Виправте свої теги та аналітику

2020 рік – це також час для того, щоб нарешті зробити ваш сайт, реєстрацію на події та на всі інші веб-сторінки, правильно поміченими для коректної аналітики:

  • Встановіть Google Tag Manager на кожну веб-сторінку. Належно налаштуйте Google Analytics, Google Ads, Facebook, LinkedIn та інші теги, а також завантажте тег для відстежування активності на сайті з вашої системи автоматизації електронної пошти/маркетингу.
  • Налаштуйте цілі Google Analytics та стежте за електронною комерцією для реєстрації електронної пошти, підписки, продажу електронної комерції та реєстрації подій.
  • Використовуйте параметри Google UTM для відстежування джерел розвитку аудиторії, маркетингу та генерації лідів у Google Analytics.

Потім зробіть це частиною вашої видавничої культури, щоб адекватно оцінити вашу аналітику. Більшість видавців володіють більшою кількістю даних, ніж вони думають. Необхідно витратити по годині щомісяця, щоб кожний відділ отримав звіт по веб-сайту, розвитку аудиторії, електронній пошті та програмним KPI.

Не зупиняйтеся лише на KPI. Нехай кожна команда проаналізує, що означають дані і на що вони вказують (ваші наступні дії).

Подбайте про конфіденційність підписників

Компанія з дотримання конфіденційності, Iubenda, володіє чудовою інструкцією для CCPA і створила простий інструмент для визначення того, чи підпадаєте ви під дію CCPA. Компанія створила також непогані інструкції для GDPR та ePrivacy.

Ризик того, що невеликий видавець буде фактично притягнений до відповідальності за статтею порушення одного з законів про захист прав користувачів (Каліфорнійський закон, «закон про кукі») може бути невеликим. Проте для того, аби завдати серйозних збитків вашому бізнесу достатньо одного судового позову або регулятивної дії.

Висновок: конфіденційність користувачів є у центрі уваги 2020 року, і кожна видавнича компанія повинна серйозно поставитися до виконання усіх вимог.

Чекайте наступного матеріалу про ще 5 ключів до успіху!

Джерело: https://www.pubexec.com/article/digital-publishing-success-2020-part-1/?itm_source=parsely-api

Дата звернення: 29.02.20

Переклала та зреферувала: Світлана Прищепюк

Поширте у соціальних мережах:

1 коментар до “5 ключів до успіху видавців 2020 року

  1. Сповіщення: «Слова без меж»: обрамлення історій у графічних романах

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *