Анатомія книжкової обкладинки

Перед тим, як приступити до дизайну книжкової обкладинки, радимо вам зайти до книгарні та переглянути обкладинки 20–30 книжок вашого жанру. Роздивіться передню та задню частини, корінець, зверніть увагу на зображення, кольори, шрифти. Подумайте, що саме в тій чи тій книжці змусило вас взяти її до рук. Занотуйте свої спостереження.

Далі потрібно дослідити цільову аудиторію, дізнатися її інтереси, цінності, тенденції. Важливо знати, як різні види композицій, кольори, форми, шрифти впливають на ЦА.

Подумайте, яке повідомлення має донести ваша обкладинка? Яке почуття чи ідею вона повинна передати? Що б ви не вибрали, усі елементи книжкової обкладинки: зображення, колір, шрифти, текст — підтримують цю ідею.

Передня частина

Передня частина обладинки — це перше, що бачить читач. Її мета — інтригувати, передбачати зміст книги, створювати настрій і певні очікування.

На передній панелі обкладинки обов’язково вказують назву книги та ім’я автора. Шрифти для оформлення назви, буває, говорять читачеві більше, ніж сама назва. Не використовуйте надто химерні шрифти, вони зроблять текст нечитабельним. Візьміть елегантний, округлий шрифт для романтичної книги; смішний, химерний — для гумористичної; жирний і сильний — для пригодницької, драматичної книги.

Хорошим прикладом є обкладинка книги «Дівчина у потязі». Розмитість шрифту може бути рухом поїзда або свідчити про загадковість дівчини та самої історії.

Задня частина

Основним її елементом є опис книги, який говорить читачеві, чому той має прочитати книгу, чого він може від неї очікувати. Це схоже до трейлера фільму. Опис має бути таким, щоб читач просто не міг відмовити собі купити цю книжку.

Тут також інколи розміщують інформацію про автора, його фото, коротку біографію. На задній панелі слід залишити місце для шрих-коду.

Корінець

Корінець містить назву книги та її автора. Цей текст має бути читабельним, помітним. Пам’ятайте, як зазвичай стоять книги на полиці. Дуже важливо, щоб текст на корінці було зручно читати, коли книжка стоїть.

Висновок

Книжкова обкладинка, крім захисної та інформаційної функції, є важливим маркетинговим елементом, засобом привернення уваги потенційного читача до книжки. Професійна красива обкладинка — цінний рекламний інструмент, вона продає книжку. Тому, яким би класним не був автор і його твір, ніколи не можна знецінювати роль обкладинки, а підходити до її дизайну з розумом.

Джерело: Karla Lant. Anatomy of a book cover99designs.

Опубліковано: 19 грудня 2018 р.
Зреферувала Еліна Цильке.

Читайте також: 7 тенденцій у дизайні книжкових обкладинок

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *