Фото: @drew_hays
Медіаконцерн Bertelsmann і їхній холдинг Penguin Random House планують повністю перейти на зелену енергію заради збереження довкілля. Про це пише Маркус Доле, генеральний директор компанії Penguin Random House, яка значно випереджає деякі з пунктів нового 10-річного плану Bertelsmann.
«Спільні зобов’язання»
Томас Рабе, голова Bertelsmann, поставив амбітну ціль — досягти повної екологічності для багатонаціональної корпорації до 2030 року. Bertelsmann, що включає Penguin Random House — це конгломерат, який стрімко розвивається. Він охоплює медіа, служби та освітні підрозділи, які працюють в 50 країнах та приблизно 117 000 працівників.
Конкретні цілі програми:
- 50-відсоткове зниження викидів парникових газів.
- Зниження вуглецевого сліду до 500 000 тонн.
- Перехід на абсолютно екологічну електрику.
- Компенсація залишків викидів.
Маркус Доле розкриває власний підхід до програми:
«Ми взяли на себе дві місії щодо забезпечення екологічності до 2020 року. Перша — налагодити постачання 100 % паперу з сертифікованих заводів. На кінець минулого року понад 98 % наших матеріалів закуплено на фабриках, які дотримуються одного з двох стандартів: Ініціатива з питань екологічно стабільного лісового господарства (SFI) та Лісова наглядова рада (FSC). Ми готові досягти стовідсоткового показника до кінця цього року.
Другою нашою метою було зменшити викиди вуглецю на 10 %. Ми перевищили цей результат, поліпшили інфраструктуру та енергоощадний потенціал компанії. Це скоротить викиди на 20 % до 2025 року».
Далі директор пояснює, що їх стратегія досягнення еко-нейтральності тристороння:
- Уникати зайвого або надлишкового забруднення.
- Скоротити його, де можливо.
- Компенсувати неминучі збитки.
«Ми знаємо, що наш вплив на збереження довкілля неоднаковий у різних країнах, і тому нам потрібно діяти локально. Окремі підрозділи, що оперують у різних галузях промисловості, мають різні вуглецеві сліди та пройдуть шлях до екологічності різними темпами. Утім, як і завжди, ми хочемо поділитися своїми найкращими практиками та знаннями з усім світом. Я також хочу подякувати вам за все, що особисто ви (споживачі — Ред.) робите щодня, аби зробити наші приміщення та послуги більш ощадливими та екологічними. Окремі дії кожного з вас мають значний вплив. Зараз важливіше, ніж будь-коли вживати активних науково обґрунтованих кроків для захисту довкілля. Пам’ятаймо, що ми робимо це заради сучасного та наступного поколінь читачів».

Фото: @publicpowerorg
«Ми відповідальні»
«Bertelsmann став однією з 800 компаній, які приєдналися до ініціативи Досягнення цілей завдяки науці (Science Based Targets), — повідомляє Томас Рабе. — Ініціатива допомагає компаніям встановлювати науково обґрунтовані цілі щодо ефективнішого впливу на клімат.
Ми хочемо зменшити викиди Bertelsmann у всьому світі. Для цього ми встановимо сонячні панелі, підвищимо енергоефективность та будемо використовувати альтернативні концепції мобільності. Окрім того, ми усунемо забруднення від ланцюгів поставок друкованої та цифрової продукції у співпраці з іншими компаніями.
Так Bertelsmann ліквідує понад пів мільйона тонн викидів CO2 до 2030 року. Це більше, ніж загальні обсяги засмічення від концерну у 2018 році. Bertelsmann відшкодує залишки викидів за допомогою внутрішніх проєктів із захисту довкілля та оформлення вуглецевих кредитів».
Нижче рекламне відео з поясненням, створене Science Based Targets:
Про збереження довкілля піклуються й українські видавці. Зокрема, видавництво «Ранок» зберігає природу і друкує книжки на «ресайклінговому» папері, запроваджує електронний документообіг і технології, створює цифровий продукт. Сподіваємося, що цю ініціативу, а також іноземний досвід підтримають й інші наші видавництва.
Джерела: https://publishingperspectives.com/2020/02/bertelsmann-and-penguin-random-house-climate-neutrality-by-2030/ https://www.ranok.com.ua/about.html
Дата звернення: 29.03.2020
Переклала і зреферувала: Вероніка Смалько
Читати далі: США: екологія у видавничій справі