Болгарський «BookMonster» хоче зробити молодіжну гру для читання

BookMonster

BookMonster

Статистика засвідчує, що молоді читачі щораз менше цікавляться книжками. Фахівці вирішили розробити сайт у формі гри, де прочитавши книжку, можна отримати приз.

Онлайн-платформа лише розпочинає свою роботу і розраховує на популярність серед дитячої аудиторії завдяки інтерактивним історіям. Головне завдання для читачів — накопичувати бали. Так діти підвищують свій рівень знань за допомогою спілкування з однолітками та ведення щоденника.

Платформу створили три партнери  — Яна Генова (Yana Genova), Дессі Гаврилова (Dessy Gavrilova) та Іскра Джанабетська (Iskra Djanabetska), які надихнулись подібними ідеями з німецького та іспанського літературного ринку. Основною причиною створення цього проекту стала незадовільна статистика навичок читання в Болгарії, зібрана за програмою міжнародної оцінки учнів (PISA).

Болгарська асоціація книжок високо оцінила платформу, її також підтримують деякі дитячі видавництва.

Щодо сплати, то демо-версія безкоштовна, вартість індивідуальної річної підписки рівна сумі  коштів за дві книжки.

За даними опитування PISA, яке координується Організацією економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), близько 41 відсотків болгарських студентів демонструють низький рівень функціональної грамотності.

Лише 55 відсотків опитаних болгар сказали дослідникам звіту, що вони прочитали принаймні одну книгу за останні 12 місяців, порівняно із середньою ставкою 68 відсотків для інших 27 країн-членів ЄС.

Джерело:  Jaroslaw Adamowski. Bulgaria’s ‘BookMonster’ Intends to Make Youngsters Game for Reading. Publishing Perspectives.

Дата звернення: 12. 02. 2019

Переклала і зреферувала: Карина Горіна

Читати більше: Дебютний досвід віртуальних книжкових ярмарків у Великій Британії та Об’єднаних Арабських Еміратах

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *