BookNet Canada: зміни у продажі аудіокниг у 2019 році

Посилаючись на опитування споживачів, BookNet Canada зробила висновок, що онлайн-продаж книг різних форматів, зокрема аудіокниг, за 2019 рік був дещо меншим порівняно з попереднім роком. Така ж сама тенденція спостерігається і серед книжок у палітурках.

Хоча значна частина світової індустрії в захваті від аудіокниг та зростання їхніх продажів порівняно з продажами інших форматів, на видавничому ринку Канади спостерігається дещо інша тенденція. Однак варто зауважити, що інформацію взято не з моніторингу торгових точок, а ґрунтована на опитуваннях споживачів.

BookNet Canada, що розташована в Торонто і яка надає статистичну підтримку англомовному канадському книжковому ринку, нещодавно опублікувала свій звіт про результати продажів аудіокниг 2019-го року.

Агентство повідомляє, що п’ять відсотків продажів книг у Канаді минулого року припало на аудіокниги, що зросли з 3,6 відсотка у 2018 році. На противагу цьому, продажі книг у палітурках становили 24 відсотки від загальних продажів, і це менше  2018-го року (25.9 відсотка). Цікаво дізнатися, чи  пов’язане це незначне зростання у продажі аудіокниг з незначним зменшенням продажів книг у палітурках: люди почали більше слухати ніж читати?

З іншого боку,  як пише BookNet, “За останні кілька років зміни в поділі форматів мало змінилися, однак паперові книги і електронні книги стабільно  становили приблизно 49 і 17 відсотків відповідно”.

Повідомлення в ЗМІ вказує на те, що в секторі аудіокниг може бути недостовірність. Це пов’язано з тим, що 26 відсотків аудіокниг було придбано, як повідомляє BookNet, через підписки, це означає, що респонденти опитування, можливо, не вважали їх за звичайні закупівлі.

Як уже наголошувалося, BookNet збирає інформацію для звітів через опитування споживачів, а не через офіційні публікації представників галузі.

BookNet Canada проводить онлайн-опитування дорослих, англійськомовних покупців книжок  у Канаді, дізнаючись від респондентів про придбання книжок у попередньому місяці.

Сучасні тенденції видавничого ринку Канади за BookNet Canada:

  • Інтернет-канали, включаючи сайти, завантаження електронних та аудіокниг і мобільні додатки, становили 51 відсоток продажів книг 2019-го року, що вказує на зменшення з 52,5 відсотка 2018-го року.
  • Фізичні канали – включаючи мережеві крамниці, незалежні магазини, роздрібні магазини та книжкові клуби становили 49 відсотків продажів, що є більшим у порівнянні з 47 відсотками у 2018 році.

Щодо категорій, BookNet повідомляє про таку тенденцію:

  • назви художньої літератури: 52 відсотки;
  • назви нонфікшн літератури: 35 відсотків;
  • назви дитячої та підліткової літератури: 13 відсотків.

Більше про аудіокнижки: Аудіокнижки: переможці нагороди Audie 2020 року

Джерело: Publishing Perspectives;

Зреферував: Микита Лисенко;

Дата звернення: 5.03.20

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *