Даг Олсон (президент журналу Meredith) про видавничу кризу

Теперішній період можна схарактеризувати як “найгірші часи”. Світ стикається з пандемією великих розмірів, а люди ізолюються всередині своїх будинків, щоб запобігти поширенню вірусу та дати змогу іншим працювати. Світ журналів нічим не відрізняється. В додаток до закриття книгарень та газетних кіосків, прибутки деяких журнальних медіакомпаній стали ще меншими. Проте всі люди сподіваються на краще, медіакомпанії — не виняток. Даг Олсон, президент журналу Meredith, тримається такої ж думки. Перед пандемією Meredith  публікував нові статті з вражаючою швидкістю, так працюють і тепер. Їхній “секретний соус” в роботі навіть у час невизначеності.

Кореспондент Publishing Executive та Даг Олсон поговорили про здатність команди журналу так добре робити те, що вони повинні. За його переконанням, відчуття спільної праці тримає журнал на плаву і сьогодні.

Повідомлення Дага Олсона його працівникам під час цих важких та непевних періодів:

«Наша головна ідея в час кризи – дбати про здоров’я і безпеку наших працівників та їхніх сімей.. Ми всі разом в цьому беремо участь. Ми так пишаємося тим, як наша сім’я Meredith долає надзвичайно важкі обставини під час цієї кризи. Очевидно, що більшість наших офісів закрито через державні директиви або місцеві вказівки, і в тих місцях, де ми можемо залишатися відкритими, ми рекомендуємо всім працювати з дому».

Про потребу сповільнювати графік публікацій видання, які особливо цікаві людям:

«Ми чітко оцінюємо наш графік публікацій щотижня, але тепер ніяких змін немає. Ми побачили сплеск активності в газетному кіоску першого тижня роботи з дому. Останній тиждень був практично спокійним».

Про позитивне ставлення Meredith до публікації нових статей та секретного соусу компанії для успіху:

«Я думаю, наш контент резонує зі споживачами навіть більше, ніж зазвичай. Наш контент є важливою ланкою виходу з кризи після СOVID-19. Проте, журнальні ЗМІ – це складний бізнес. Ми читаємо про безвихідь, але ми довели, що, маючи потужний багаж і надійний контент преміум-класу, ви можете перевершити ринок. Нас чекає чимало перешкод. Для нас важливо бути точно орієнтованими, створювати актуальний і контент для споживачів та підтримувати наших партнерів. Це, я вірю, триматиме нас на плаву».

Зображення: Designed by Freepik

Джерело: https://www.pubexec.com/aggregatedcontent/meredith-magazines-president- publishing-during-pandemic/

Дата звернення: 03.05.2020

Переклала та зреферувала: Катерина Шевченко

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *