Феміністична література зазнає свого піку

Феміністична література

Згідно з інформацією жіночої бібліотеки Університету Вісконсіна, у США існує близько 20 феміністських друкованих засобів інформації. Більшість з них мають нішевий характер та друкуються невеликим накладом. Інтерв’ю сайту “PW” з трьома найбільшими з цих видів ЗМІ виявили, що останім часом їхні продажі зросли, тому вони прогнозують позитивні зміни у майбутньому.

Джису Кім, який займається маркетингом, продажем і рекламою “Feminist Press”, заявив, що продажі 2018 року зросли на 80%, з 2015 року. «Фемінізм як ідея поширюється»,— сказав він, зазначивши, що прямі продажі приватним особам через свій веб-сайт на конференціях, йдуть особливо добре й ефективно.

Кім приписує зростання продажів агресивним маркетинговим стратегіям FP, а також читачам, які все більше стають на підтримку ідей фемінізму. Також Кім заявив, що дебати щодо таких питань, як перетин між фемінізмом, соціальним класом, расою та статтю, стали більш поширеними.

Джерело: Claire Kirch. Feminist Presses Are Seizing the Moment https://www.publishersweekly.com/pw/by-topic/industry-news/publisher-news/article/76344-feminist-presses-are-seizing-the-moment.html

Опубліковано : 16.03.2018

Зреферувала: Вікторія Івченко

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *