Фірмові видавництва допомагають видавцям надавати контент новими інноваційними шляхами

Branded Editions, підрозділ PressReader, створює цифрові видання для приватних видавців, таких як The New York Times, Washington Post, Guardian, The National й El Pais. У зв’язку з обмеженням друку у всьому світі через COVID-19, збільшилось кількість видавців, які бажають створювати цифрові версії свого контенту.

PressReader – це одна з найбільших міжнародних цифрових підписних платформ. За допомогою придбання одного випуску або повної підписки Premium, з 1999 року PressReader з’єднує людей з їхніми улюбленими виданнями. Ресурс налічує понад 7000 журналів і газет у 120 країнах та 60 мовами. (До речі, там є й українські видання – М.В).

Продукт Branded Editions виходить за межі інтернету та підтримує сучасні застосунки.

Відділ фірмових видань допомагає видавцям перетворювати друковані публікації в цифрові й охопити всю аудиторію.

Для публікаторів, які працюють з відділом фірмових видань, PressReader створює продукт з приватним маркуванням. Це не просто пласкі репліки в форматі PDF, а захопливі, орієнтовані на користувача інтерфейси з безліччю функцій, як то різноманітні варіанти перегляду, зручні формати для мобільних пристроїв, підтримка й інші цікаві функції, такі як звукові сповіщення, багатомовність, обмін інформацією в соціальних мережах та коментарі до статей.

Видавці можуть поліпшити друковану продукцію за допомогою інструменту Rich Media, який дає змогу інтегрувати відео, фотогалереї та аудіоконтент у редакційних та рекламних цілях. Завдяки цим функціям публікатори ще більше взаємодіють зі своїми читачами та зміцнюють присутність у бренді через продукт, який їм надає Branded Editions.

В майбутньому PressReader планують вдосконалювати функції, які будуть призначатися для тривалішого залучення користувачів. Нові інструменти дадуть змогу оновлювати та змінювати контент залежно від розвитку подій. PressReader тісно співпрацюють зі своїми партнерами, для того щоб визначити нові підходи до монетизації контенту, а також нові варіанти реклами у своїх мобільних застосунках BE 2.0 та веб-інтерфейс. Вони розширюють функціональні можливості свого SDK (комплект для розробки програмного забезпечення), який надає видавцям різноманітні способи включення їх поліпшеного продукту у свої мобільні застосунки.

Джерело: https://whatsnewinpublishing.com/qa-branded-editions-empowering-publishers-to-deliver-content-in-new-and-innovative-ways/

Дата звернення: 19.05.2020

Зреферувала та переклала: Марина Валова

Поширте у соціальних мережах:

Share and Enjoy !

0Shares
0 0

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *