
У Франкфуртському книжковому ярмарку 2018 року взяли участь 7503 учасників із 109 країн. За статистичними даними, показники відвідувань є стабільними вже четвертий рік. Це знак того, що ярмарок знову зайняв провідну позицію після кризи читання 2009 року.
Генеральний директор однієї з найбільшої видавничої компанії світу «ХарперКоллінс» (HarperCollins) Великобританії Чарлі Редмайн на ярмарку зокрема наголосив на видавничих проблемах. Зокрема він зазначив на «тривалому тиску онлайнових платформ». Редмайн висловив впевненість у тому, що коли є помітною зміна тону у Франкфурті, то значить, книжковий бізнес може конкурувати у цифровому, мультимедійному світі.
«Ми не повинні боятися людей, які споживають інші форми ЗМІ», — заявив Редмейн. — Для нас це позитивний чинник. Зрештою, люди повертаються до книги. І споживачі продемонстрували, що готові платити за контент, якого вони очікують на легко доступних платформах і за адекватною ціною».
На відкритті прес-конференції виставки нігерійської авторки Чимаманди Нгозі Адічі (Chimamanda Ngozi Adichie) говорилося про необхідність більшої «сміливості» в оповіданні історій у невизначені політичні часи. «Мистецтво може пролити світло на політику», — сказала вона журналістам у Франкфурті. «Важливо мати велику різноманітність голосів не тому, що ми хочемо бути політично коректними, а тому, що ми хочемо бути точними. Ми не можемо зрозуміти світ, якщо і надалі будемо удавати, що невелика частина світу є представником усього людства».
Франкфуртський книжковий ярмарок випустив остаточні дані про відвідування події.
Організатори повідомили, що відвідуваність ярмарку скоротилася на 1,8 % з 2017 року і що загалом 285 024 людей взяли участь у заході, що означає зниження на 0,5 % у порівнянні з 2017 роком.
Джерело: Andrew Albanese. Stability Reigns at Frankfurt. Publishing Perspectives.
Опубліковано: 16 грудня 2018 р.
Зреферувала Юлія Жиліна.
Читайте також: Франкфуртський книжковий ярмарок: ARTS+ про техніку та інновації