Голосові помічники — порадники книжок

Голосові помічники — порадники книжок
Голосові помічники — порадники книжок

Ми вибираємо книжки, полягаючись на відгуки в ЗМІ, рекламу, поради знайомих, або ж на алгоритм онлайн-магазинів, який повідомляє нам, що «покупці цієї книжки часто купували книжку XYZ» чи «є ще такі книжки автора, якого ви придали раніше». Але в недалекому майбутньому — менш ніж за рік — перелік порадників книжок може доповнитися ще й голосовими помічниками. Вони розповідатимуть, які книжки могли би нам сподобатися.

Майбутнє голосових помічників

Голосовий помічник, або віртуальний асистент, —це веб-сервіс або застосунок для смартфонів і ПК на основі штучного інтелекту, який розпізнає голосові команди і здатний виконати потрібну дію у відповідь на них. Наприклад, він може викликати таксі, здійснити дзвінок, прокласти маршрут, знайти швидку відповідь на запитання користувача, зробити замовлення в інтернет-магазині тощо.

Найпопулярніші серед голосових помічників — Alexa від Amazon, Google Assistant та Siri від Apple. Їхні можливості збільшуються й невдовзі основні запити користувачів цих сервісів — вимкнути світло, відтворити пісню, знайти рецепт тощо — зміняться.

Ми будемо довіряти цим помічникам, попри всі застереження щодо конфіденційності та безпеки. Ми будемо надавати їм особисту інформацію, щоб вони могли шукати відповіді на наші запитання і виконувати команди. Якщо вам видається це неможливим, подумайте про понад 2 мільярди людей, які користуються Фейсбуком, незважаючи на скандали, пов’язані з витоком особистих даних користувачів цієї соціальної мережі.

«Alexa…»

Незабаром видавці зіткнуться з тим, що багато людей виберуть свою наступну книжку, сказавши: «Alexa, що мені читати далі? Завантаж щось хороше на мій пристрій». Звичайно, це трохи спрощено. Насправді, існуватиме безліч типів розмов, залежних від контексту, які слугуватимуть засобом вибору книжки:

· «Siri, яку книжку згадували в подкасті, який я слухав сьогодні в потязі? Завантаж її на мій пристрій. Я хочу почитати це сьогодні після роботи»

· «Окей, Google, чи є книги про подкастинг як маркетинговий засіб? Знайди мені хорошу й купи її».

· «Alexa, покажи мені список книг, які я б міг/могла прочитати наступного тижня на пляжі. Переконайся, що вони схожі на книжки з моєї минулорічної відпустки».

Завдяки Alexa, Google Assistant, Siri, Bixby (голосовий асистент від Samsung), Mycroft та інших вибір книжок обходитиме традиційні способи й буде залежати від штучного інтелекту.

Що це означає для видавців?

Голосові помічники викличуть зміни у виробництві контенту та маркетингових стратегіях. Очевидною стане  взаємозалежність аудіокниг та подкастів. Уривки аудіокниги можна використовувати в подкастах і заохочувати слухача завантажувати всю книжку.

Технологія голосових помічників вплине на кожен бізнес. Тому всі корпорації досліджують її можливості. Неправильно ігнорувати зміни, які відбуваються, адже не так далеко момент, коли наздогнати проігноровані технології буде важко.

Джерело: Bradley Metrock. The Voice-First Future of Book Discoverability. Innovation & Tech Today.

Опубліковано: 18 вересня 2018 р.

Зреферувала Любов Войтович

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *