Гонконг та Китай повертаються на книжковий ринок

Це сталося: швидке виконання замовлення, невисока ціна та найкраща якість — пропозиції, що визначають сучасну галузь друкарства — більше не залучають видавців. Ті  компанії, які пропонують лише ці основи, вважаються середніми гравцями на ринку. Гонконг та Китай повертаються на книжковий ринок.

Гонконг та Китай: ситуація на ринку

Азійський ринок переповнений, тому розумні друкарі винаходять нові методи оформлення книг. Вони працюють з новинками, що пов’язане з підвищенням цін та приветанням уваги. Іншими словами, друкарні додають різні прибамбаси до основної швидкісно-дешево-якісної пропозиції.

Додана вартість, мережа постачання та унікальні рішення — це популярні слова. Тепер друкарні надають видавцям складські послуги, послуги з оформлення та логістики. Таким чином, вони беруть участь у процесі розробки продукту якомога швидше, щоб забезпечити нові ідеї та обійти потенційні проблеми виробництва. Але при цьому необхідно дотримуватись нормативних вимог щодо безпеки, соціального забезпечення та навколишнього середовища.

Гонконг та Китай повертаються на книжковий ринок

У Китаї в минулому році виконання цих нормативних положень стало ще нагальнішим, вважає виконавчий голова Хун Хін Меттью Юм. Він говорить, що багатьом галузям важко дотримуватися цих вимог.

“Китайські паперові компанії повинні бути перевірені ще до того, як вони отримають сертифікати для експлуатації”, — відзначає Юм.

Для Говарда Маска, президента та виконавчого директора компанії Imago, дотримання вимог соціального забезпечення та безпеки не підлягає обговоренню.

“Ми уважно стежимо за друкарнями, щоб забезпечити відповідні вимоги для окремих продавців або ліцензіарів”, – зазначає Муск.

Міжнародні стандарти безпеки “розвиваються з кожною новою хімічною речовиною, яка додається до заборонених списків”.

У сфері захисту навколишнього середовища та відповідності законодавству є небагато сучасних компаній, таких як Leo Paper. Компанія має сертифікат ISO 14001 з 2001 року; через 10 років він був визнаний екологічним заводом Marks & Spencer. Минулого року Leo Paper був акредитований за сертифікацією китайського екологічного маркування продуктів. Воно зосереджено на контролі небезпечних, забруднюючих речовин та екологічної політики.

“У відповідності з нашим планом розширення ринку Китаю ми також отримали обов’язкову сертифікацію 3C Certification-China, яка дорівнює європейській сертифікації CE “, – говорить Енді Лау, генеральний директор Leo з продажу.

Читайте також

ДжерелоTeri TanPrinting in Hong Kong & China 2017: Retooling the Hong Kong and China Print Business. Publishers Weekly.
Опубліковано: 25 cерпня 2017 р.
Зреферував Микита Лавріненко.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *