Як створити обкладинку маркетингової електронної книги

бренд

Для того, щоб ваша електронна книга була успішною, ви повинні мати не тільки чудовий контент, але й зробити цей контент привабливим.

Підготуєте креативний короткий опис для дизайнера, щоб він мав чітке уявлення про ваше бачення обкладинки.

Виберіть правильний колір

Психологія кольору впливає на перше враження, тому що мозок обробляє колір швидше, ніж слова, тобто потенційні читачі помітять колір обкладинки, перш ніж вони отримають шанс прочитати назву. Обирайте колір, який відповідатиме бренду, тону й емоції контенту вашої електронної книги.

Оберіть конкретну назву та правильний шрифт

Назва має надати читачам чітке уявлення про те, що є всередині книги. Що конкретніша назва, то краща. Вона повинна спонукати читача прочитати книжку.

Обирайте читабельний шрифт. Можете поекспериментувати із накресленням, курсивом та розміром шрифтів.

Не забудьте про бренд

Головна мета маркетингової електронної книги — створити впізнаваність бренду. Можна використовувати логотип у кутку кожної сторінки.

Додати зображення

Використовуйте зображення. Вони можуть передавати повідомлення, яких не передасть колір. Пам’ятайте про:

  • якість зображення
  • права на фотографії
  • зображення має поєднуватись з колірною палітрою та шрифтом

Джерело: Guest Blogger. How to design a marketing ebook cover. 99designs

Опубліковано: 19 грудня 2018 р.
Зреферувала Юлія Довга

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *