Як залишатися конкурентоспроможним, коли змінюються технології?

технології

У час, коли глобальна економіка характеризується миттєвим спілкуванням і великою кількістю інформації, залишатися конкурентоспроможним необхідно, але важко. Як діяти, якщо технології постійно змінюються? Forbes попросив членів Ради технологій (Forbes Technology Council) поділитися своїми стратегіями. Видра дібрала найцікавіші відповіді.

Знайдіть те, що неможливо копіювати

«Неважливо, чи це ваше місце розташування, доменне ім’я, платформа, запатентований продукт чи інша конкурентна перевага, ви повинні інвестувати в постійне встановлення відмінностей» — Майкл Гарґюло (Michael Gargiulo), VPN.com.

Знайте своїх клієнтів

«Знайте, що потрібно вашим клієнтам, які проблеми вони мають і якою вулицею сьогодні пройдуть. Зрозумійте, як ваш продукт може задовольнити їхні потреби та розширюйте свої можливості» — Джессі Берд (Jesse Bird), TCN, Inc.

Надайте пріоритет творчості

«Становлення конкурентоспроможності — це продукт інноваційних ідей творчої команди. Ключовим є те, що пріоритетним має бути визначення креативності як основної цінності та забезпечення спільної роботи працівників для залучення нових ідей» — Бенджамін Нгуєн (Benjamin Nguyen), Sidebench.

Тримайте руку на пульсі

«Будьте в курсі усього, що відбувається у вашій галузі. Стежте за публікаціями в інтернеті, дослідницькими організаціями та звітами аналітиків. Стежте за настроями споживачів і тенденціями, щоб передбачити, як адаптувати свої продукти та послуги, щоб вони були актуальними на ринку» — Керрі Біанчі (Kerry Bianchi), Visto.

Створіть клієнтоорієнтовану стратегію

«Зосередьтеся на цінності клієнта. Впроваджуйте ті технології, які справді можуть розв’язити проблеми клієнтів. Забезпечення простоти використання, надійності та гнучкості — це те, що дозволяє компанії залишатися конкурентоспроможною та процвітати» — Денні Аллан (Danny Allan), Veeam Software.

Постійно інвестуйте в освіту

«Поєднання глибокого розуміння цілей замовника з баченням конкурентного ландшафту сприяє інноваційному та творчому мисленню. Інновації часто виникають внаслідок розриву між проблемами клієнтів та конкурентними рішеннями. Знайте своїх клієнтів і свою конкуренцію», — Дан Сонеборн (Dan Sonneborn), Aerie Consulting.

Будьте футуристами

«Ваш розум має жити в майбутньому, щоб ваша компанія залишалася конкурентоспроможною. Не бійтеся ризикувати з футуристичними ідеями, інакше ви не знатимете, що було б, якби не спробували» — Річард Ван Статен (Richard Van Staten), Quantam Solutions.

Знайте свої дані

«Провідні технологічні компанії досягають успіху, оскільки вони розуміють, як використовувати свої дані. Щоб уникнути конкуренції, компаніям необхідно перетворити дані в інформацію та інформацію в інтелект» — Лоран Сімоно (Laurent Simoneau), Coveo.

Джерело11 Ways To Stay Competitive As Technology Evolves. Forbes.

Опубліковано: 18 грудня 2018 р.
Зреферувала Любов Войтович.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *