Яку контент-аналітику слід вимірювати і чому: характер авдиторії

Окрім сфери діяльності більшості інструментів веб-аналітики, розуміння споживачів є критично важливим аспектом видавничої аналітики. Розуміння того, який контент хоче отримувати авдиторія, формати, яким вона віддає перевагу, і точка зору, з якої вона хоче отримувати інформацію, є ключовим фактором для постійного вдосконалення взаємодії.

Інтереси авдиторії

Це одна із областей, на яку аналітичні компанії зосередили багато своїх ресурсів. Завдяки складним алгоритмам та машинному навчанню видавничі платформи з аналітики можуть визначити більше 1 млн різних тем у контенті. Потім, переглядаючи, як користувачі взаємодіють із цим контентом, видавці можуть створювати зведені графіки інтересів, які описують сегменти поведінки авдиторії. Таким чином, редактори можуть не просто побачити, скільки переглядів зафіксовано в кожній історії, а також згрупувати історії в тематичні цикли та отримати інформацію про більш широкі тенденції авдиторії.

Поведінка користувачів

Поведінкова аналітика може сформувати ефективну контент стратегію, яка буде відповідати психології обміну та емоційним тригерам споживачів, що збільшить ймовірність того, що учасник авдиторії поділиться інформацією зі своїми друзями та родиною. Більш прагматично це дозволяє окреслити реципієнтів за допомогою їхньої поведінки за часом, новими чи поверненими читачами, категорією контенту, типом статті та іншими ключовими факторами.

Видавцям потрібна можливість реагувати на зменшення відвідувань сайту, включаючи можливість детальної розробки найбільш цікавих тем, які зможуть повернути читачів та привернути увагу нових. Це може дати зрозуміти те, що третина учасників авдиторії цікавиться політичним контентом близько опівдня, читаючи його з комп’ютерів, тоді як 25% від загальної авдиторії цікавляться місцевими новинами під час дороги до або з роботи, читаючи їх на своїх мобільних пристроях.

Поділ авдиторії

Розумна сегментація дозволяє представити учасникам авдиторії потрібний контент у потрібний час, виходячи з їх інтересів та поведінки. Ви можете зрозуміти сегментацію авдиторії, виходячи з таких факторів: 

  • Пристрій, що використовується для доступу
  • Вірність відвідувачів
  • Реферальний канал
  • Категорії інтересів
  • Географія
  • Демографія відвідувачів

Автор: Катерина Шевченко

Джерело: https://www.native.ai/content-analytics-for-publishers-guide#chapter_04_title

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *