Контент-аналітика: що слід вимірювати і чому — характер контенту

Вимірювання та відстеження ДНК контенту також важливо для підтримки високого рівня залучення авдиторії. Стиль, формат і потік різного роду контенту можуть бути такими ж складними, як і авдиторія, яку намагається залучити контент.

Важливою є здатність вимірювати взаємодію на основі змінних контенту, таких як об’єм історії та точки зору. Контент — ваш головний ресурс. Розуміння того, що жартівливі статті залучають вашу авдиторію більше ніж технічні, або навпаки, також цінне.

Маючи можливість вимірювати взаємодію за широким спектром характерних змінних контенту, і отримувати це розуміння без місяців обміну даними – потужний інструмент в руках кмітливого видавця.

Теги контенту.

Коли сотні сюжетів випускаються щотижня, потрібно зрозуміти зміст теми як на цілісному, так і на детальному рівнях. Це одна з найбільших переваг аналітичних платформ для контенту на основі штучного інтелекту.

Вони розроблені для виявлення інтересів аудиторії. А також за допомогою вдосконаленої обробки природних мов та машинного навчання, можуть проаналізувати кожен фрагмент контенту та автоматично виявити сутності та інтереси, обговорені в історії, а також визначити нові. Потім алгоритм може автоматично призначити теги на основі виявленої теми.

Видавці також можуть додавати теги вручну, що дає аналітичним платформам ще один набір керованих даних для використання.

Видавничі аналітичні платформи можуть класифікувати історії на основі тем, інтересів та тегів. Це означає, що ви можете переглядати аналітичні звіти, згруповані за цими наборами даних. Можливість відстежувати та стежити за взаємодією та ефективністю за темами та тегами – популярна функція серед кращих видавців.

Можливості контенту.

Коли видавці розуміють інтереси своєї авдиторії, вони можуть визначити найкращі можливості для збільшення залучення авдиторії. Якщо ви можете сегментувати та оцінювати свою авдиторію за їхніми інтересами та підкатегоріями в межах цих інтересів, ви можете легко визначити теми, які повністю висвітлюються на вашому веб-сайті, а також теми, які не отримують уваги, на яку вони заслуговують.

Якість залучення.

Пониження якості кожного відвідування веб-сайту або сегментів відвідувань виявляє багато важливих моментів. Набагато краще зрозуміти, коли відвідувачі насправді насолоджуються контентом на сторінці, ніж знати, що читач просто провів стільки часу на ній. Видавнича контент-аналітика повинна виявити якість залучення авдиторії.

Обсяги залучення.

Основний показник успішності контенту – кількість читачів, які переглядають кожен фрагмент історії. Розуміння кількості прочитаних чи відвідуваних публікацій – це простий спосіб зрозуміти, які історії привертають увагу, а які – або недоступні, або потребують більшої реклами.

Вимірювання обсягу взаємодії також виявляє закономірності та тенденції в даний момент, особливо якщо певні частини контенту мають вірусний характер. Обсяг залучення розкриває уявлення про те, які автори викликають найбільший інтерес, які теми та підтеми отримують найбільше залучення та які конкретні канали відвідуються найчастіше.

Лояльність читачів.

Видавці ніколи не могли розраховувати на одноразову читацьку авдиторію. Весь час, починаючи з перших днів газети, передплати від відданих читачів були важливими для довгострокового успіху. Сьогодні більшість видавців більше не можуть покладатися на модель підписки. Тим не менш, вони все ще повинні тримати зростаючу стабільність залучених, відданих читачів, якщо вони хочуть довгостроковий успіх.

Видавці, які інвестують у якісний контент для своєї авдиторії, повинні приймати рішення, що керуються даними, для того, щоб послідовно створювати контент, який зацікавить їхню авдиторію. Дані та показники, які дають уявлення про читачів, яких залучують, мають важливе значення для зростання авдиторії.

Тенденції залучення в реальному часі.

Можливості стежити за залученням авдиторії в режимі реального часу дає змогу покращити щоденну взаємодію. Ця інформація допомагає зрозуміти тенденції та швидко на них реагувати.

Видавничі аналітичні платформи допомагають визначити тенденції, порівнюючи поточну ефективність з минулою. Якщо вівторок має більше переглядів ніж понеділок, це через високі результати контенту, чи вівторок завжди перевершує понеділок?

І навпаки, якщо понеділок випереджає за кількістю відвідувань вівторок, і якщо це аномалія, ви можете дослідити трохи глибше, щоб з’ясувати, чому результативність зросла, та зрозуміти, яким чином можна повторити цей успіх.

Читайте далі: Найважливіший аспект контент-аналітики для видавців

Джерело: https://www.native.ai/content-analytics-for-publishers-guide#chapter_04_title
Зреферував і переклав: Микита Лисенко.

Поширте у соціальних мережах:

1 коментар до “Контент-аналітика: що слід вимірювати і чому — характер контенту

  1. Сповіщення: Яку аналітику слід вимірювати і чому: характер авдиторії

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *