Згідно з цією доповіддю, досить сміливі зусилля спрямовані на вирішення складного факту, який італійські видавці називають “проблемою проблем”: італійці недостатньо читають.
Одне яскраве місце у звіті показує, що фінансова криза та її наслідки для італійського видавництва полегшуються.
“Тут відчувається полегшення щодо ринку”, – каже президент AIE Рікардо Франко Леві “. Багато роботи потрібно для відновлення докризового рівня. Особливо це стосується тривожного спаду читання, близько 10 відсотків читачів відмовляються з причин кризи.
«З цієї причини, – каже Франко Леві, – видавці зосереджуються на темі освіти. Починаючи звідти, з дитинства вперед, а потім, поступово, на кожному наступному рівні, що книги та читання повинні стати щоденними супутниками. Статистичні дані показують, що існують глибокі розбіжності щодо звичок для читання батьків.
Батьки, очевидно, є вирішальними: важливим кроком було б допомогти сім’ям шляхом податкових відрахувань для книг, тим самим даючи практичне визнання центральної ролі книги.
Видавці активно виконують свою роль. З проектом #ioleggoperché (чому я читаю), який починається з суботи (21 жовтня) до 29 жовтня, ми запрошуємо всю Італію працювати в команді для посилення шкільних бібліотек. Давайте почнемо звідти, повертаючи книги в повсякденне життя дітей, закликати школи зробити їх частиною навчальних програм та виховувати дітей у задоволенні книг та читання.
Ринок електронних книг, незважаючи на те, що він виріс менше, ніж очікувалося, сьогодні коштує більше 5 відсотків загальної суми, тоді як цифровий ринок в цілому становить 13 відсотків, а в 2011 році – 5 відсотків.
Джерело: Porter Anderson. Italian Publishers’ Report at Frankfurt Book Fair: Focus on Readers. Publishing Perspectives.
Опубліковано: 18 жовтня 2017 р.
Зреферувала