Книгарні після карантину: як видавець допоміг підготувати французькі книгарні

Незалежне французьке видавництво Les Arènes підготувало посібники, вивіски та правила з дотримання дистанції, щоб допомогти французьким книгарням, які щойно відкрилися після довгих місяців карантину, почати приймати покупців. Це – історія про спільну проблему та справжню командну роботу.

П’єр Боттура чекав в черзі в супермаркеті та помітив, як відповідальний за безпеку охоронець пропонував людям продезінфікувати руки перед входом. Простий жест, який, здавалося, покликаний допомогти людям відчувати себе в безпеці. Проте це зачепило Боттура, менеджера з маркетингу незалежного французького видавництва Les Arènes, та спонукало ініціювати серед своєї команди сеанс мозкового штурму.

Тоді вони задумалися, що можна було б зробити для книгарень – найважливішої ланки французької книжкової індустрії. Метою було допомогти їм почати вітати покупців, щойно знімуть карантин. Це буде дуже не легкий період, адже в інтерв’ю від 8 квітня для «Європа-1» Гійом Хуссон, делегат спілки книгорозповсюджувачів, заявив, що книгарням потрібно буде від 20 до 30 мільйонів євро, щоб покрити два місяці карантину. Тож, книгарням на початках так необхідно буде стимулювати продажі.

Отже, зваживши все, вони прийшли до концепції. Їхньою ідеєю став набір рекламної продукції, яка допомогла б книгарням та відвідувачам дотримуватися санітарних норм, встановлених урядом. Туди входить плакат з гаслом «Єдина річ, яку ти підхопиш тут – це хороші книжки» (“Ici, vous n’attraperez que bons livres!” – мовою оригіналу). Також, кольоровий стенд під засіб для дезінфекції рук і серія барвистих наклейок із літературними цитатами, які окреслюють безпечну дистанцію між відвідувачами перед касою.

Лоран Беккарія, засновник видавництва, погодився заплатити за кампанію, на якій навіть немає фірмового логотипу. Крім того, набір був запропонований всім продавцям книг безкоштовно. «Що мені сподобалося в ідеї П’єра, – розповідає Беккарія виданню Publishing Perspectives, – вона надала обмеженням, покликаним охороняти здоров’я, життєрадісну та легку форму».

Видання звернулося до Noritake, колективу японських ілюстраторів, чий стиль робіт, на думку видавців, був простим та універсальним. Колектив погодився розробити дизайн і запросив символічну суму. Також друкарня Présence Graphique значно знизила ціни на виготовлення підставок для антисептиків, плакатів та наклейок, а розповсюджувачі Hachette Livre погодилися доставити ці комплекти книгарням безкоштовно.

До речі, між візитом Боттури до супермаркету та закінченням планування набору минуло всього 10 днів.

Джерело: https://publishingperspectives.com/2020/05/coronavirus-worklife-french-publisher-helps-prepare-reopening-bookshops-covid19/

Дата звернення: 29.05.2020

Переклала та зреферувала Валерія Ткаченко

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *