Трансформація коміксів: сучасні тенденції та мінливість ринку

Під час дискусії чотири фахівці видавничої сфери розглянули питання мінливості ринку дитячих коміксів і графічних романів. Визначили, що тематика цього продукту за останні 10 років вийшла далеко за межі супергероїки. Це зовсім не передбачає, що така періодика зникне, адже коміксові крамниці штучно створюють ажіотаж навколо неї.

За словами публіцистки із видавництва «First Second Books» Джини Гагліяно, у «Macmillan» комікси вважають привабливими для всіх типів читачів. Наразі книгарні інтегрують графічні романи й комікси в іншу частину свого товару. Крамниці коміксів також розширюють асортимент, щоб задовольнити вимоги нової аудиторії. Графічні романи користуються популярністю як серйозна література у школах та бібліотеках, навіть батьки все частіше купують комікси своїм дітям.

На дискусії звернулися до проблеми боротьби інтернету й видавничої справи, і дійшли висновку, що надання чогось безкоштовного не завжди шкідливо.

Редакційний директор видавництва «Abrams» Чарльз Кохман зазначив: «Книга має більше шансів бути проданою, якщо з нею уже знайомі».

У підсумок учасники дискусії обговорили, як отримати нових читачів за допомогою розповсюдження товару через різноформатні магазини та мережі, висвітлення нових ідей та тем.

Довідник:

  • «First Second Books» – американське видавництво графічних романів, частина видавництва «Holtzbrinck». «First Second» видає фантастику, біографії, персональні мемуари, історію, візуальні есеї й комікс-журналістику.
  • «Abrams» – американське видавництво мистецьких й ілюстрованих книг, дитячої літератури й канцелярських товарів, філія французького видавництва «La Martinière Groupe». Abrams випускає близько 250 найменувань щороку і має понад 3000 найменувань у друкованому вигляді.
  • «Kinokuniya Bookstores of America Co» – магазин, що пропонує широкий вибір книг, журналів та канцелярського приладдя з Японії, велику колекцію манги, графічні романи, книги з мистецтва та дизайну, кулінарні й туристичні книги, дитячу літературу та інше англійською і японською мовами.

Читайте також: 10 найдорожчих коміксів в історії

Джерело: Matia Burnett. What the Kids Are Reading: The Booming Business of Children’s Graphic Novels and Comics. Publishers Weekly
Опубліковано: 8 листопада 2016 р.
Зреферувала Вікторія Пономаренко.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *