Контент-аналітика для видавців vs. традиційна веб-аналітика

Традиційні засоби веб-аналітики були створені без урахування видавничої галузі. Але все ж існують певні інструменти, які створені для видавців.

Якщо технологія була розроблена для традиційного веб-сайту чи мобільних додатків, вона, швидше за все, не матиме необхідних функцій взаємодії з даними, які вам потрібні більш за все. Причина, чому традиційних веб-сайтів та контент-аналітики не вистачає для видавців – це недостатнє розуміння авдиторії. Веб-аналітика може точно визначити успішний контент, але не дає зрозуміти, чому цей матеріал популярний, а інший – ні.

Популярні інструменти для аналітики веб-сайтів та мобільних додатків:

  • Google Analytics;
  • KissMetrics;
  • CrazyEgg.

Контент у видавничій галузі дуже різноманітний, і це різноманіття набагато більше, ніж тематичні категорії. Для кожної основної теми потенційно є мільярди підкатегорій, і є багато факторів, які можуть впливати на залучення авдиторії, такі як обсяг матеріалу, формат, настрій, голос, автор, точка зору тощо.

Просто моніторинг відвідувань, їх тривалості, глибини прокрутки сторінки та показник відмов не дає комплексного розуміння проблем вашого видання та шляхів їхнього вирішення для збільшення обсягів залучення нових читачів. Незважаючи на те, що моніторинг цих даних є цінними та важливими, він не дуже ефективний, він не повної та детальної картини поведінки користувачів так, як це має робити аналітика, спрямована на видавничу галузь.

Автор: Микита Лисенко;

Джерело: https://www.native.ai/content-analytics-for-publishers-guide#chapter_01_title;

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *