Користь контент-аналітики для видавців

Коли мова йде про залучення авдиторії, контент-аналітика, розроблена для видавничої галузі, надає найціннішу інформацію, дозволяючи видавцям та редакторам зрозуміти, що їм потрібно брати до уваги для прийняття кращих редакторських рішень та розширення своєї бази відданих читачів.

Збір вхідних даних

Сирі цифри розкривають лише частину вашої проблеми. Для прийняття послідовних та максимально ефективних рішень потрібні не просто дані. Видавнича аналітика надає критично важливу інформацію про публікації шляхом пошуку аномалій, виявлення та відстеження сегментованих авдиторій.

Відстеження залучення читачів

Технології залучення авдиторії занурюються набагато глибше, ніж відстеження відвідувань та коефіцієнту відмов. Контент-аналітика вимірює взаємодію за допомогою різних методів, залежно від інструменту, який використовується. Як видавець, ви повинні мати змогу ефективно оцінювати, який контент цікавий авдиторії та який контент насправді читають, слухають, переглядають та розповсюджують у власних соцмережах читачі. Можливість показати пальцем на контент, який викликає найбільше залучення – це безцінна перевага контент-аналітики для видавців.

Відстеження взаємодії включає в себе безліч різних вимірювань: глибина прокрутки та час, проведений на сторінці, що може зробити аналітику складною.  Ось чому важливо створити єдину метрику, щоб об’єднати всі сигнали взаємодії в єдиний, миттєво зрозумілий показник, який називається Якість участі.

Створення більш ефективної редакційної команди

Вміння визначати успішний контент дає редакційним групам інформацію, необхідну для прийняття кращих рішень та стратегій. Одне – мати чудові видавничі інстинкти. Інше – поєднати інстинкти з даними про вашу авдиторію, продуктивність публікацій та теми, що викликають найбільший інтерес у споживачів.

Розподіл контенту з перенавантаженням

Розуміння того, який контент успішний, і на які сегменти поділяється ваша авдиторія, є обов’язковим для планування та оптимізації поширення контенту. Можливість відстежувати взаємодію авдиторії за каналом поширення дає можливість порівняти, де саме авдиторія споживає контент ефективніше: на Facebook, Twitter, Instagram чи деінде. Завдяки такій контент-аналітиці не будуть перевантажуватися канали та витрачатися зайві інформаційні ресурси.

Автор: Катерина Шевченко.

Джерело: https://www.native.ai/content-analytics-for-publishers-guide#chapter_02_title.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *