Найважливіший аспект контент-аналітики для видавців

Інструменти не є панацеєю від усіх проблем, і наявність великої кількості аналітичних платформ не завжди дає змогу отримати відповіді на проблеми. Видавцям потрібен інструмент аналітики контенту, який може представити їм дійсні відомості.

Коли ви знайдете інструмент або набір інструментів, які зможуть давати вам відомості на регулярній основі, залучення авдиторії не буде для вас складним процесом. Як редактори, так і дописувачі зможуть визначити поведінку, характеристики та вподобання своєї авдиторії та діяти на них. Це дозволить їм посилити залучення та стати важливим фактором зростаюння авдиторії.

Найкращий інструмент контент-аналітики для вашого видавництва – це врешті-решт функція ваших пріоритетів:

  • Які проблеми ви намагалися визначити та вирішити за допомогою аналітичних платформ;
  • Наскільки легко інтегрувати та керувати своєю платформою видавничої аналітики;
  • Скільки ви можете реально використовувати інформації з даних;

Це зводиться до додатку, який спрощує та забезпечує потреби всіх зацікавлених відділів вашого видавництва – цифрового маркетингу, розвитку авдиторії, редакторів та соціальних медіа.

Автор: Микита Лисенко;

Джерело: https://www.native.ai/content-analytics-for-publishers-guide#chapter_05_title

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *