Контент-аналітика: важливі аспекти для видавців

Інструменти не є панацеєю від усіх проблем, і наявність великої кількості аналітичних платформ, що досліджують контент, не завжди дає змогу отримати відповіді на проблеми. Видавцям потрібен інструмент аналітики контенту, який може представити їм дійсні відомості.

Коли ви знайдете інструмент або набір інструментів, які зможуть давати вам відомості про контент на регулярній основі, залучення авдиторії не буде для вас складним процесом. Як редактори, так і дописувачі зможуть визначити поведінку, характеристики та вподобання своєї авдиторії та діяти на них. Це дозволить їм посилити залучення та стати важливим фактором зростаюння авдиторії.

Якщо технологія була розроблена для традиційного веб-сайту чи мобільних додатків, вона, швидше за все, не матиме необхідних функцій взаємодії з даними, які вам потрібні більш за все. Причина, чому традиційних веб-сайтів та контент-аналітики не вистачає для видавців – це недостатнє розуміння авдиторії. Веб-аналітика може точно визначити успішний контент, але не дає зрозуміти, чому цей матеріал популярний, а інший – ні. Для цього була створена контент-аналітика.

Найкращий інструмент контент-аналітики для вашого видавництва – це врешті-решт функція ваших пріоритетів:

  • Які проблеми ви намагалися визначити та вирішити за допомогою аналітичних платформ;
  • Наскільки легко інтегрувати та керувати своєю платформою видавничої аналітики;
  • Скільки ви можете реально використовувати інформації з даних;

Це зводиться до додатку, який спрощує та забезпечує потреби всіх зацікавлених відділів вашого видавництва – цифрового маркетингу, розвитку авдиторії, редакторів та соціальних медіа.

Зреферував і переклав: Микита Лисенко;

Джерело: https://www.native.ai/content-analytics-for-publishers-guide#chapter_05_title

Поширте у соціальних мережах:

4 коментаря до “Контент-аналітика: важливі аспекти для видавців

  1. Сповіщення: Засоби видавничої аналітики: найнеобхідніші функції

  2. Сповіщення: Контент-аналітика: що слід вимірювати і чому — характер контенту

  3. Сповіщення: Контент-дослідження на практиці: Financial Times (Великобританія)

  4. Сповіщення: «Електронна Література» запустила нову двотижневу серію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *