Нова ініціатива Bookmap: спробувати схему світової видавничої справи

Нова ініціатива Bookmap

Прагнучи залучити зацікавлені сторони, нова ініціатива BookMap починає зусилля щодо збору та аналізу глобальних даних про видавництво книг.

Деталі

Для того, щоб надати більш широку та більш повну картину того, куди йде ця галузь видавничий консультант Rüdiger Wischenbart у Відні повідомляє. “Ми запрошуємо видавців та інших зацікавлених сторін приєднатися та підтримати BookMap і стати членами її консультативної ради”.

Нова ініціатива BookMap була оголошена на Франкфуртському книжковому ярмарку. Вона має на меті зібрати ринкові дані та інформацію на різних книжкових ринках. А ще надати галузеві тенденції та ідеї щодо глобальної книговидання. 

Нова ініціатива BookMap вже співпрацює з провідними навчальними закладами, як каже Wischenbart. “Оксфорд у Великобританії, Ліден у Нідерландах, Сорбонна Франції та Університет Любляни у Словенії”.

Про проєкт

Проект створений як некомерційна компанія в Австрії під консультацією Wischenbart CulturalTransfers.org. Організації-члени, за його словами, вносять в програму розміром від 500 до 4000 євро відповідно до їх розміру.

«Основна мета, – каже Вішенбарт, – знайти видавців та будь-яких інших зацікавлених зацікавлених сторін, які б долучилися до цього зусилля, вносячи гроші та виступаючи в дорадчій раді проекту.

“Наша амбіція – знайти активних членів та прихильників. Починаючи від великих корпорацій до незалежних, галузевих служб та торгових організацій, а чому не – зацікавлених осіб”. Пільги визначаються розміром внеску.

Хоча він щорічно створює звіт про глобальну книгу електронних книг і щовесня проводить конференцію Форуму видавців, що підтримує Клопотек, Берлін, Wischenbart шукає ширшої сфери діяльності, говорить він. Вішенбарт підготував первинний звіт спільно з Мар’яною Буено, Карло Карреньо та Міхаелою Анною Флейшхакер під назвою “Наскільки великим є глобальне видавництво?”

Відповідь приходить у другому реченні вступу: “Чесно кажучи, ми не точно знаємо, наскільки великі загальні міжнародні книжкові ринки”.

Програма черпає свої дані з “професійних торговельних організацій. А також з торгових видань, видавничої галузі, а також кількох державних установ”, – пише Вішенбарт у звіті. Він застерігає, що “нам не вистачає стандартних визначень того, що слід вважати видавничим”. ” Сюди котиться багато яблук і багато апельсинів, іншими словами.

Читайте також: Контент-дослідження на практиці: Financial Times (Великобританія)

Джерело: Porter Anderson. New BookMap Initiative: Trying To Chart the World Publishing Industry. Publishing Perspectives.
Дата звернення: 17.05.2020
Переклала та зреферувала: Марія Кудрей

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *