
Повертаючись до попереднього досвіду роботи в коміксах та графічних романах, Джанна Морісіма зосереджується на візуальному аспекті.
«Надзвичайний ентузіазм вентиляторів “
З відповідними новорічними термінами, Джанна Морісіма оголосила про відкриття свого корпоративного бренду «Janna Co» – літературного та ілюстративного агентства. Компанія спеціалізується на дитячих графічних романах та візуальних розповідях .
Янна Морісіма
Морісіма була редактором у «Scholastic» з 2002 до 2006 року , допомагаючи креативному директору Девіду Сейлору. У 2004 році вона була співавтором відбитку Graphix разом із Сейлором та редактором Шейлою Кінан та допомогла залучити авторів Райна Тельгем’є та Джеффа Сміта до інавгураційного списку.
Вона перейшла до ролі режисера з Diamond Kids Group Diamond Distributors, де працювала з видавцями.
До 2011 року вона працювала з видавцем дитячих коміксів Papercutz і стала консультантом відділу освіти Нью-Йорка з питань бібліотечних послуг у програмі Reads 365
Зробивши щось, що сприяло розвитку фотографічного бізнесу, створеного її чоловіком Кіо, вона повернулася до видавничої сфери зі своїм агентством.
Дата звернення: 29.04.2020
Зреферувала: Анастасія Редька