Нові горизонти видавничих технологій

Видавці

Видавці борються з новими моделями для створення та розповсюдження контенту. Нові технологічні рішення допоможуть оптимізувати роботу ресурсу, а також відкриють нові можливості для заробітку.

Scroll (Перегляд) потрапляє до розряду: «Не можеш боротись з чимось, тоді очоль це», надаючи видавцям можливість заробляти гроші на блокуванні реклами.

Як це працює: організації новин підписуються на Scroll — службу, яка дозволяє за 5 доларів на місяць переглядати контент на сайтах-учасниках без реклами. Видавці від служби отримують 70% надходжень від підписки, які розподіляються між учасниками. Про це повідомляє Wall Street Journal.

Sphere (Сфера) — це платформа, яка дозволяє видавцям отримувати прибуток, рекомендуючи контент інших видавців.

Як це працює: Сайти-учасники показують віджет Sphere, який відображає посилання, вибране за допомогою алгоритму Outbrain, і рекомендує контент іншого учасника платформи. Коли читач натискає на це посилання, видавець, який його використовує, отримує прибуток.

Smarticle (Смартікл) — це проект Guardian, який визначає, як читачі стежать за розвитком історії, і на основі цього показує їм лише ті елементи, які їм корисні.

Як це працює: стаття розбита на «основні елементи» і відображається як серія блоків, які містять лише основні деталі розвитку історії. Коли читач повертається на сторінку і шукає додаткову інформацію, алгоритм показує лише нові події в історії.

Echobox (Ехобокс) — європейський автоматичний інструмент соціальних мереж.

Як це працює: інструмент поєднує аналіз внутрішньої аудиторії та машинного навчання, задля автоматизації роботи облікових записів соціальних мереж. Він передає збір аналітичних даних штучному інтелекту для ефективнішого виконання завдань, які залежать від цих даних.

Джерело: Margot Knorr ManciniA New Horizon for Publishing Technologies. Technology for publishing.

Опубліковано: 18 грудня 2018 р.
Зреферувала Анна Осипенко.

Читайте також: Видавці-новатори про найбільші зміни в галузі 2019 року

Поширте у соціальних мережах:

3 thoughts on “Нові горизонти видавничих технологій

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *