Нововведення австралійських видавців під час карантину

нововведення

Австралійські книготорговці, видавці, автори і галузеві організації, як і їхні колеги з усього світу, шукають нові різноманітні способи встановлення контакту з читачами в період дії обмежень Covid-19. Ось деякі нововведення.

Вебсайт Love Your Bookshop від АВА

Перше нововведення: ABA (Австралійська Асоціація книготорговців) запускає новий сайт Love Your Bookshop для просування діяльності всіх традиційних книжкових крамниць у «ці складні і безпрецедентні часи».

На сайті є список онлайн-подій книжкового магазину, функція пошуку «Знайти книжковий магазин», що має контактні дані магазинів, а також поточні домовленості про доставку та отримання. До того ж, тут розміщено інформацію про онлайн-події різних авторів.

«Метою цього вебсайту є забезпечення читачів можливістю легко купувати книги у місцевих видавців протягом найближчих місяців», — йдеться в заяві АВА. Усім книжковим магазинам вони рекомендують зареєструватися на цьому вебсайті.

Oz Authors Online — проєкт групи авторів

Наступне нововведення. Після того, як книжкові магазини почали закривати, група письменників, що входить до спільноти YA-авторів: Уай Чім, Анна Вотлі, Даніель Бінкс, Шивон Плоцца, А.Б. Ендакотт, Джин Ванґ — створили платформу Oz Authors Online.

Як зазначено на сайті, група «звернулася до членів видавничої спільноти, і у відповідь на свою ініціативу отримала підтримку та допомогу, що дало можливість Oz Authors Online швидко утвердитися і запропонувати авторам новий спосіб цифрової взаємодії зі спільнотою».

Сайтом керують добровольці, які «бажають підтримати австралійських авторів і весь широкий літературний ландшафт країни». Ресурс запускає у продаж та презентацією книжок тих авторів, чиї реальні запуски були скасовані, але, які мають їхні фізичні копії, доступні в австралійських роздрібних магазинах. Oz Authors Online також транслюють презентації в прямому ефірі на YouTube.

«Ми звертаємо особливу увагу на авторів, які творять молодіжну літературу, оскільки Oz Authors Online працює у партнерстві з LoveOzYA, і хочемо зосередитися на спілкуванні з молодими людьми, тими, хто вже входить до багатьох онлайн-спільнот, та дозволити їм спілкуватися з іншими дітьми та підлітками, щоб проходити через пандемію разом».

Text жертвує $1 від продажу кожної книжки до Королівської лікарні Мельбурна

Видавництво Text Publishing оголосило про нову ініціативу, згідно з якою підприємство буде жертвувати по $1 з кожної проданої книжки в Королівську лікарню Мельбурна, один з п’яти глобальних центрів ВООЗ з дослідження грипу.

«Все, що вам потрібно зробити, це надіслати електронною поштою фотографію квитанції або переслати онлайн-квитанцію купленої книжки нашого видавництва на books@textpublishing.com.au, і ми пожертвуємо $1 Фонду Королівської лікарні Мельбурна за кожну одиницю товару», — йдеться на сайті Text.

Ініціатива зі збору коштів триватиме до 31 травня, після чого Text підрахує результати і перерахує усі зібрані кошти лікарні.

Readings підтримують авторів, чиї офіційні презентації було скасовано

Readings пропонує знижку 10 % на книги, презентації яких мали б відбуватись в їхніх магазинах.

WellRead запускає перші віртуальні події

Служба підписки на онлайн-книги WellRead запустила в продаж нові вебпакети з творами авторів, які повинні були з’явитися на Сіднейському письменницькому фестивалі цього року. WellRead також проведе свій перший онлайн-захід з Вівіан Фам, автором квітневої збірки «Кокосові діти» (The Coconut Children).

Джерело: https://www.booksandpublishing.com.au/articles/2020/04/15/149189/aba-launches-new-website-as-authors-booksellers-and-publishers-adapt-to-business-under-lockdown/  

Дата звернення: 15.05.2020

Переклала та зреферувала: Тетяна Засадна

Поширте у соціальних мережах:

Share and Enjoy !

0Shares
0 0

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *