
Зменшення доходів від реклами під час COVID-19 призводить того, що видавці журналів змушені або взагалі тимчасово зупиняти тираж, або його зменшувати. Ось що з приводу цього думає Пол Дехарт — генеральний директор електронної видавничої платформи BlueToad.
- Обставини сьогодення вимагають переосмислити видавничу модель та перекваліфікувати свою аудиторію.
- Безкоштовний доступ до електронних видань під час кризи — це нормально. Видавці мусять безкоштовно надавати важливу інформацію читачам у той момент, коли вони її справді потребують. І це не обов’язково має бути інформація безпосередньо пов’язана з Covid-19. Інша причина — більш маркетингова — в довгостроковій перспективі збільшувати читацьку аудиторію.
- Збільшення попиту на електронні видання триватиме, коли пандемія закінчиться. COVID-19 тільки прискорив цифровий перехід, який планували здійснити наступні кілька років.
- Тепер, як ніколи, видавці повинні переконатися, що вони повідомляють читачам, чому їм потрібно обирати електронну версію саме їхнього видання. Що вони можуть запропонувати щодо контенту — корисної інформації про пандемію чи чогось іншого? Чи можуть вони розробити версії для зручного читання з телефонів або, можливо, спеціальний відео- чи аудіоконтент?
Нині видавці мають змінювати стратегії та обов’язково давати читачам знати, що на них чекає.
Джерело: pubexec.com/article/digital-editions-pandemic-and-beyond/
Дата звернення: 20.05.2020
Переклала та зреферувала: Владислава Кобко
Поширте у соціальних мережах: