Переосмислення цифрових видань в умовах пандемії

Під час пандемії COVID-19 видавці й журналісти стикаються із проблемою скорочення прибутку. Певні видавництва зменшують тиражі, аби уникнути витрат, решта взагалі призупиняє випуск друкованої продукції. Настав час для переосмислення цифрових видань.

«Для багатьох видавців цифрові видання завжди були візитною карткою, -– зауважує Пол Дехарт, генеральний  директор цифрової  видавничої платформи Blue Toad. -– Через те, що сьогодні необхідно дотримуватись соціальної дистанції та карантинних заходів, то цифрові видання допоможуть встановити тісний зв’язок між видавництвом та читачем. Але найважливішим є те, що цифрове середовище вимагає переосмислення та підготовленої аудиторії». Нижче Пол Дехарт ділиться своїм досвідом щодо роботи із цифровими медіа.

Пол Дехарт

Як видавці можуть адаптувати видання під актуальні потреби цифрового світу?

Перш за все, видавництво має розміщати свій продукт на електронному ресурсі за всіма правилами, тобто він має бути датованим, містити посилання на першоджерело, мати версію для друку та адаптуватися під мобільні пристрої. Читачам подобаються інформаційні продукти, які заслуговують на довіру. Також це позитивно вплине на репутацію видавництва.

Чи були вже такі випадки, що ви допомогли видавцеві поліпшити його цифровий продукт?

Щодня я отримую безліч повідомлень та дзвінків від видавців, які хочуть якнайшвидше освоїти цифрові платформи. У нас була ситуація, коли один видавець попросив створити електронну версію друкованого продукту за 48 годин. Наша команда за такий короткий термін змогла створити PDF-версії усіх статей, а також знайти рекламодавців. До речі, аби платформа для публікації цифрового продукту була більш ефективною, потрібно виважено ставитися до її дизайну. Брендовані кольори, шрифти, логотипи, а також розважальний контент (блоги, подкасти, відеоканали) суттєво можуть вплинути на репутацію видавництва й залучення нових читачів.

Які проблеми та помилки можуть виникнути у видавців, коли йдеться про цифрові видання?

Через те, що Інтернет переповнений веб-сайтами різного характеру, які щохвилини оновлюються, я не рекомендую видавцям традиційних журналів йти цим шляхом, адже їх платформа загубиться в нескінченному інформаційному просторі. Я закликаю видавців позиціонувати створення цифрового видання як «розширення» їхнього бренду, тобто приділяти більше уваги не кількості публікацій, а їхній якості. Ваша платформа має впадати читачеві в око, має зачепити його увагу незвичайними деталями – чи то оформленням, чи змістом.

Чимало видавців роблять доступ до свого цифрового видання безкоштовним через кризу, яку спричинила пандемія. Чи це розумно?

Загалом так, але насправді це залежить від змісту видання та читацької аудиторії. Я думаю, що є дві вагомі причини зробити цифровий контент безкоштовним. Перш за все, дуже важливо надавати інформацію споживачам безкоштовно у той момент, коли її справді потребують. І це не обов’язково має бути пов’язано з Covid-19. Інша причина -– збільшення читацької аудиторії в довгостроковій перспективі. Пропонування безкоштовного контенту, безумовно, може допомогти видавцям знайти нових читачів, які прагнуть долучитись до ізольованого способу життя.

На вашу думку, після закінчення пандемії, збільшення попиту на цифрові видання продовжиться?

Так, я думаю, що негайний попит, викликаний цією ситуацією, матиме тривалий вплив на галузь. І хоча я – прихильник друкованих видань, мені здається, що інтерес до друкованої продукції зменшиться. Пандемія COVID-19 тільки прискорила цифровий перехід, який видавці планували здійснити за наступні кілька років. Думаю, що модель функціонування видавничої галузі буде назавжди змінена після завершення пандемії.

Джерело: https://www.pubexec.com/article/digital-editions-pandemic-and-beyond/

Дата звернення: 14.05.20

Зреферувала Анастасія Кузнецова

Поширте у соціальних мережах:

Share and Enjoy !

0Shares
0 0

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *