Персоналізовані книжки від «HeyWow!»

HeyWow!

Ринок персоналізованих дитячих книжок зростає. Шотландська компанія «HeyWow!», яка спеціалізується на таких виданнях, вважає, що має важливу перевагу — її книжки з реальними дитячими обличчями покупці створюють онлайн.

«HeyWow!» — це видавнича компанія, орієнтована на дитячий книжковий ринок преміум-класу. Компанія створює дизайнерські персоналізовані книжки з малюнками для дітей із їхніми фотографіями та іменами на кожній сторінці. Це можливо завдяки онлайновому «конструкторові персонажів», який дозволяє клієнтам завантажувати фотографію своїх дітей та налаштовувати їхній зовнішній вигляд, вибираючи зачіски та одяг.

«Ми спрямували нашу пристрасть на створення книг-дій, а не на сюжетні лінії, як інші персоналізовані книговидавці», — говорить співзасновниця «HeyWow!» Лорна Фрейтаг (Lorna Freytag). Читачі таких книг шукають та знаходять, поєднують і порівнюють, розмальовують і малюють.

«На ринку є безліч персоналізованих книг, у найкращі з яких можна вставити ім’я дитини, або додати фотографію поверх ілюстрації, або вибрати героя з обмеженого набору для показу дитини в книжці. Ми хотіли мати можливість використовувати реальне обличчя дитини і вміти його стилізувати, щоб воно ідеально поєднувалося з ілюстраціями» — ділиться Лорна.

У 2017 році компанія випустила тестовий продукт — книжку на вимогу «In the City» («У місті»). Процес її персоналізації був ручним і довгим — обличчя дітей вирізали з фотографій і вставляли в кожну книжку. У результаті отримували видання, у якому діти мали знайти себе у 12 містах.

У 2018 році завдяки гранту Business Innovation від Highlands and Islands Enterprise (агенство економічного та суспільного розвитку шотландського уряду) та фінансуванню Publishing Scotland (торгова асоціація для видавничої галузі Шотландії) компанія «HeyWow!» розробила спеціальну програмну систему, що автоматизує процес персоналізації. Оновлений «HeyWow!» запустили в жовтні 2018 року з двома новими книжками: «The Fairytale Quest» («Казковий квест») і «Where on Earth?» (Де на Землі?»).

За перші 8 тижнів компанія продала сотні книг, отримала позитивні відгуки від клієнтів і замовлення з усього світу.

Джерело: Molly Flatt. HeyWow! hopes to crack the children’s book market with new personalisation software. The Bookseller.

Опубліковано: 19 грудня 2018 р.

Зреферувала Любов Войтович

Читайте також: Що батьки та діти хочуть бачити в дитячих книжках

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *