Продаж у березні впав на 8,4 %

За даними Publishers Weekly, через вплив Covid-19 в деяких сегментах видавничої індустрії знизились обсяги продажу. У видавців, що звітували перед програмою AAP’s StatShot, продажі порівняно з минулим роком впали на 8,4 %. 

У той час, як продажі книг для дорослих і для дітей/підлітків зросли на 3,5 і 0,9 % відповідно, у всіх інших категоріях знизилися. Найбільше падіння спостерігалося в сегменті шкільних навчальних матеріалів, там продажі впали на 50,6 %, адже багато шкіл були на карантині.

Продажі в категоріях “Професійні книги” та “Університетська преса” впали трохи більше ніж на 21 %, в категоріях релігійної преси — на 15,6 %, а в категоріях матеріалів для вищих навчальних закладів — на 8,5 %.

Продаж аудіокниг зріс на 12,9 % порівняно з березнем 2019 року. Продажі електронних книг не показали жодних ознак зростання в березні. 

Продаж книжок у м’якій обкладинці для дітей і підлітків зріс на 7,5 % за місяць, компенсувавши 7,5 % падіння обсягів продажу книг у палітурках. Ситуація для цифрових видань набагато краща: продаж аудіокниг у березні зріс на 46,6%, а електронних — на 22 %.

У першому кварталі 2020 року продаж у галузі зріс на 0,3 % порівняно з аналогічним періодом 2019 року. 

Джерело: https://www.publishersweekly.com/pw/by-topic/industry-news/financial-reporting/article/83348-publisher-sales-fell-8-4-in-march.html 

Зображення:  https://www.freepik.com/free-photo/businessperson-s-hand-preparing-graphs-glass-board-with-marker_2554735.htm#page=1&query=company%20graphic&position=2

Дата звернення: 20.05.2020

Переклала та зреферувала: Катерина Шевченко

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *