Сховані в просторах: видавці у пошуках цікавих авторів

Різноманітність — це те, без чого неможливе існування видавничої справи. Видавці потребують насправді перспективних авторів. Цех потребує письменників широкого спектра знань.

Нелегко відшукати авторів, які перебувають у закритих групах. Вони не ховаються, просто завжди стикаються з численними перешкодами, коли треба «виходити у світ». Агенти та видавці ж не мають ресурсів і часу для того, аби шукати такі групи та письменників у них.

У доповіді «Письмо майбутнього» (2015) автори Данута Кін та Мел Ларсен рекомендували агентам і редакторам формувати стратегічні альянси з установами, які пов’язані з недосвідченими письменниками.

«Ярмарок доступного мистецтва» досліджував бар’єри, з якими стикалися письменники та художники, коли вони отримують доступ до основних можливостей мистецтва. Витрати на в’їзд (29%) та витрати на проїзд (25%) були названі перешкодами, але 20% сказали, що «брак впевненості» завжди був проблемою.

Велике значення має допомога людям повірити в себе. Кіт де Ваал наголошує на відсутності опублікованих голосів робочого класу; синдром несправжності притаманний письменникам з нижчих соціально-економічних класів.

Як і де знаходити недосвідчених письменників?

Літературні установи можуть об’єднуватись з мистецькими організаціями, які вже працюють з недосвідченими письменниками: агентствами розвитку.

Використання соціальних мереж для зв’язку з організаціями соціальної допомоги (наприклад, благодійними організаціями, що працюють з безхатченками або з психічно хворими) та маргіналізованих груп (як-от спільноти LGBTQ + та BAME) також має потенціал для розширення мережі.

Створення довіри — це  ключовий чинник  під час роботи з письменниками, а спілкування має бути послідовним та автентичним. Краще працювати з цільовою аудиторією послідовно, ніж пропонувати одноразові заходи по всьому світу.

Кожен письменник хоче стати як Джоан Роулінг. Вам потрібно заохотити їх розвиватись, але не обіцяти шаленого успіху. Давайте поради, які базуються на досвіді, а не на теорії.

Талановиті люди живуть у різних прошарках населення. Якщо видавнича галузь потребує нових голосів, їй потрібно запастись терпінням, тому що шукати треба всюди.

ДжерелоLaura WilkinsonHiding in plain sight: how can publishers find more diverse writers? The Bookseller.
Опубліковано: 28 лютого 2018 р.
Зреферувала Катерина Гончар.

Читайте також: План-проспект для фікшн-авторів.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *