Times New Roman стає головним трендом у Твітері

Коли у твітері почали обговорювати Times New Roman, книжковий світ здригнувся: невже гротексні шрифти витіснили своїх гостроконечних покровителів?

Звісно ні. Автор Шон Річардсон попросив інтернет “розкрити найпотаємнішу частину себе: який шрифт і кегель ви використовуєте, коли пишете?”.

Письменники розповідають, які шрифти вони використовують і чому це важливо.

Arial 12 кеглю — відповідають автор романів Пуаро та авторка детективів-бестселерів Софі Ханна. Американський письменник-фантаст Джон Скальці, лауреат премії Гюго, надає перевагу шрифту Georgia 12 кеглю з одинарним міжрядковим інтервалом,  але додає: “Коли я закінчую писати, я змінюю інтервал на подвійний, а шрифт — на Courier 12 кеглю”. Для канадського письменника в жанрі фентезі Гая Гавріеля Кей це “New Century Schoolbook 12 кеглю… Тому що я молодий та крутий”.

Потім на поле бою зійшов Times New Roman. “Це ж очевидно, що той, хто не використовує Times New Roman 12 кеглю — справжній монстр??”, — питає авторка фентезі-романів Ребекка Ф. Куанг. “Times 12 кеглю з міжрядковим інтервалом 1,5, як у нормальної людини” — погоджується Ніколь Мелло. Для автора “Зоряних війн” Чака Вендига шрифт на щодень – це “Times New Roman 14 кеглю, це найкраща відповідь, і ви це знаєте”.

Ян Ренкін також зазначив, що він прихильник Times New Roman, але пояснив це набагато простіше за своїх колег: “Бо він налаштований за замовчуванням… і його легко читати”.

Письменниця-призерка Седі Джонс теж уподобала Times New Roman. “Раніше я використовувала Courier через відчуття, немов пишеш на друкарській машинці, і я асоціювала себе з ним”, — говорить вона. Однак тепер використовує Times New Roman, бо виникали проблеми з форматуванням, але зараз вона “чергує Cambria та Arial, адже вони пасують моїм персонажам”.

Маріам Кіз також використовує стандартно налаштований Times. Але, як і Джонс, бере різні шрифти для ретроспективи, WhatsApp та інших медіа.

Прихильники Calibri цього разу не поспішали обстоювати свій вибір. Можливо через минулорічну атаку фентезі-письменниці Кеті Кхан на гарнітуру: “Поговорімо про шрифти, крихітко. / Поговорімо про Century. / Обговорімо хороші шрифти й погані / (Calibri) / ПОГОВОРІМО про шрифти”.

Хоча Річардсон зізнається, що він фанат Calibri 11 кеглю, утім “якщо я пишу творчо, то я — Garamond 11 кеглю”.

Макс Портер, автор багатьох бестселерів, також уникає засічок: “Я боюся, це похмура та безпристрасна відповідь. Незмінний Calibri 11 кеглю. Але, — говорить він, — мені необхідні плакати з неперевершеним летерінгом і дизайном, листівки з зображенням пейзажів і творів мистецтва на моїй стіні, щоб періодично “очищувати” очі та душу. Я не знаю, чому я такий”.

Для Річардсона шрифти — це те, “за що завжди варто боротися”.

“Оскільки ми так багато працюємо зі шрифтами, не дивно, що вони викликають у нас такі сильні емоції”, — сказав він. “Реакція на цей твіт захоплює, оскільки вона виходить за межі особистих уподобань і є скоріш питанням ідентичності, доступності, місця, акценту та стилю”.

Графічна дизайнерка Сара Хайндман, авторка книги «Why Fonts Matter», погоджується: “Шрифт, який ви використовуєте, є формою невербальної комунікації. Якщо ви зустрічаєтесь з людиною особисто — тон голосу, одяг і рухи передають величезну кількість інформації. Коли ви пишете комусь листа, ці особливості можна побачити у вашому почерку. Але щойно ви сідаєте за комп’ютер, особливо якщо ви працюєте в програмі, яка за замовчуванням налаштована на Times New Roman, ми раптом стаємо однаковими, і нам це не подобається”.

“Шрифт ніколи не повинен говорити голосніше за твір”.

Джерело: https://www.theguardian.com/books/2020/jan/29/when-fonts-fight-times-new-roman-conquers

Дата звернення: 19.12.19

Зреферувала: Олександра Телепова

Поширте у соціальних мережах:

1 коментар до “Times New Roman стає головним трендом у Твітері

  1. Сповіщення: Гарнітура Oli Grotesk — новий тренд типографії

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *