Професійний погляд: для чого Вам допомога фахівця

професійний погляд

У статті автор на власному досвіді пояснює, чому так важливо не проігнорувати професійний погляд фахівців з редагування, дизайну та маркетингу, навіть якщо Ви самвидавець.

Досвід

Кілька років тому я написав книгу, яку планував опублікувати самвидавом. У моєї компанії, «Bookbaby», ще не було штатних редакторів, тому я вирішив скористатися іншою фірмою. Першим кроком було надіслати їм свій рукопис. Пам’ятаю, думав: «Я ж все-таки журналіст, із комами ладнати вмію. Надто багато правок не буде», ніякий професійний погляд не потрібен.

Я жахливо помилявся. Через кілька тижнів мій рукопис повернули зі сторінками, на яких жевріли різкі червоні фарби. Та й взагалі книжка навряд чи була впізнавана. Майже кожне речення потребувало перегляду.

Результати

Досвід навчив мене: цілеспрямоване професійне редагування — це не просто важливо, це обов’язково! Книжку просто не видадуть без цього.

Те саме стосується професійних маркетингових та дизайнерських послуг, які гарантують, що ваша книжка зможе конкурувати на ринку. Незалежним авторам бракує ресурсів, що надаються великими видавництвами. Професійний погляд важливий, необхідний інвестиції для самвидавців. Сервіси, які економлять на цих послугах, не лише обмежують потенціал Вашої книжки, вони роблять її нерелевантною.

Редагування


Професійне редагування — найважливіша інвестиція, яку ви можете зробити для своєї книжки. Якщо ваша праця наскрізь просякнута граматичними, структурними або орфографічними помилками, вона не буде конкурентом книжкам, які були професійно відредаговані. Фактично, саморозповсюдження такої неякісної продукції може зашкодити вашій репутації.

Отже, немає заміни професійному редагуванню. У «Bookbaby» перше поставлене питання авторам — чи редагували вони свій рукопис. Якщо автор каже, що не має достатньо коштів і не може собі дозволити редагування, ми радимо друкувати менше копій та інвестувати решту свого бюджету в професійне редагування. Ось наскільки це необхідно. Слова — найважливіша частина вашої книги. Тож і ставтеся до них відповідно.

Професійний погляд у маркетингу


Іншим інвесторам та незалежним авторам слід враховувати маркетингові стратегії та ресурси. Чим краще ви продумали інструменти просування та стратегію, тим успішніше буде книжка.

Одна помилка незалежних авторів часто полягає в припущенні, що їхня книжка буде продавати себе. Це не так. Всім авторам слід провести певну  маркетингову кампанію. Потрібно визначити вашу нішу й встановити зв’язки з аудиторією.

Слід також пам’ятати, що публікація книжки — не фініш, а тільки початок довгої пригоди. Перш ніж опублікувати дебютну книжку (або ще до того, як почнете писати), створіть обліковий запис Twitter, веб-сайт автора та «робочу» електронну пошту. Потім ви будете використовувати їх постійно, посилювати та відточувати майстерність. Контент аналітика дуже важлива.

Ми заохочуємо незалежних авторів навчатися продавати себе та свої книжки. Звичайні автори роблять це за підтримки традиційних видавництв. Отже, самвидавцям варто попіклуватися про себе самостійно.

Професійний погляд у дизайні


Для незалежних авторів, які хочуть конкурувати з великими гравцями у видавничому просторі, абсолютно необхідно знайти «поріг» форматування книжки. Тобто ту стадію, коли ви можете с першого погляду визначити, чи зроблено це максимально професійно.

Дизайн книжки — це художня форма, і вона вміщує більше аспектів, ніж просто дизайн обкладинки.

У «Bookbaby» дизайнери перетворюють те, що зазвичай просто текст зі сторінки, на приємне читання. Ми ретельно виконуємо цю роботу, враховуючи, який тип кольорів, текстури, типографії та розташування пасують до кожної книжки за жанром та історією.

Книжки, розроблені без такого рівня артистизму, будуть менш привабливими для читачів. Бо остаточна правда в тому, що люди судять книжки за їхніми обкладинками. Це, мабуть, більше працює для читачів, які шукають книжки онлайн. На Амазоні, наприклад, автори мають мілісекунди, щоб привернути увагу потенційних клієнтів.

Наприкінці книжка є відображенням Вас і докладених Вами часу й зусиль. Це спадщина, яка не повинна бути забруднена. Якщо враховувати аспекти редагування, маркетингу та дизайну так само серйозно, як і сам процес публікації, то кінцевий продукт точно стане Вашою гордістю.

Джерело: Steven SpatzYour book needs editing, design and marketing author services. BookBaby Blog.
Опубліковано: 15 березня 2018 р.
Зреферувала Катерина Біла.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *