ВидРа мандрує: Росія

Росія

Росія активно видає книжки та розвиває ЗМІ. За даними Роскомнадзора, на початок 2016 року в Росії зареєстровано понад 8 тисяч засобів масової інформації, з яких 65% припадає на друковані ЗМІ – газети (28%) і журнали (37%). Далі йдуть онлайн ЗМІ – 11%, телевізійні – 10%, радіо – 7%.

В цілому, в галузі спостерігається постійні зростання кількості видавців. З 1990 року всі основні засоби масової інформації щорічно збільшували свою кількість; єдине падіння приросту довелося для деяких типів ЗМІ на 2004-2005 рік.

Асоціація книговидавців Росії — некомерційна професійна організація, яка була створена 17 квітня 1990 року. Ця асоціація є повноважним представником Росії в Міжнародній асоціації видавців (IPA). Федеральне агентство з друку і масових комунікацій, журнал «Книжкова індустрія» та багато інших партнерів 28 березня 2019 року організовують конференцію «КНИЖКОВА ГАЛУЗЬ РОСІЇ: РУХ НАЗУСТРІЧ ЧИТАЧЕВІ».

Центр сучасної літератури та книги — центр громадського та літературного життя в Санкт-Петербурзі. Був створений з ініціативи Дмитра Караліса, прозаїка, члена союзу письменників СПб. З моменту створення в ЦСЛиК проводяться літературні вечори відомих петербурзьких літераторів, конференції та семінари з літератури, зустрічі з іноземними письменниками та публіцистами.

Основним трендом останніх років в друкованих ЗМІ вважається створення електронних версій своїх видань. Це дозволяє створити симбіоз, спрямований на розширення аудиторії та залучення рекламодавців, частка прибутку від яких становить в середньому 48%; 51% – доходи від роздрібного продажу видань, 1% – від підписки на електронні видання.

Основним трендом останніх років в друкованих ЗМІ Росії вважається створення електронних версій своїх видань. Це дозволяє створити симбіоз, спрямований на розширення аудиторії та залучення рекламодавців, частка прибутку від яких становить в середньому 48%; 51% – доходи від роздрібного продажу видань, 1% – від підписки на електронні видання.

Деякі видавництва повністю відмовляються від друку та реорганізуються в інтернет-видання, що дозволяє у багато разів скоротити витрати. За даними TNS Росія, щорічно до 5% аудиторії друкованих ЗМІ переміщається в онлайн; інтернет-виданням простіше привернути увагу до себе за рахунок створення більш сучасних і зручних сайтів, розробки мобільних додатків і т.д.

Джерело: https://www.openbusiness.ru/biz/business/obzor-rynka-izdatelskoe-delo/

Дата звернення: 18. 03. 2019

Переклала та зреферувала: Лариса Карпова

Читайте ще: Асоціація книговидавців Росії

Поширте у соціальних мережах:

1 коментар до “ВидРа мандрує: Росія

  1. Сповіщення: ВидРА мандрує: Італія | Видавничі доми, фестивалі, асоціації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *