Від друкарні Ґутенберґа до формату AMP Google. Нові види контенту

нові види контенту

Photo by Geralt on Pixabay

Світ видавництва пройшов від нуля до мільйона миль на годину, відбулися революційні зміни в способі виробництва, розповсюдження та споживання контенту.

Епоха інтернету переписала всі старі правила, змусивши видавців швидко адаптуватися. Відтоді видавцям доводилося звикати до нового щороку — від електронних книжок до соціальних медіа, відео та аудіо — і залишатися на плаву.

Ось чотири ключові зміни у споживанні та створенні цифрового контенту, а також поради щодо того, як бути в курсі та навіть бути попереду.

1. Формат контенту «Король»

Давно минули часи, коли друк був королем. Це стало очевидно, коли сотні американських щоденних газет і журналів сфокусувались на цифровому форматі. Згідно з дослідженням Zenith, час, проведений у друкованих журналах, зменшився на 56 % за період з 2011 по 2018 рік, а час, витрачений на читання друкованих газет, зменшився на 45 %.

Споживачі завжди шукатимуть нових носіїв для контенту — чи то відео, чи аудіо.. Незалежно від формату, видавці можуть надавати те, що шукає їхня аудиторія, якщо вони зосереджуються на створенні цінного контенту. У створення контенту важливо орієнтуватись на дані про аудиторію, про теми та інтереси, а потім застосувати керований даними підхід до створення контенту.

2. Шаблони споживання контенту

Читачі перейшли на мобільний телефон. Вже понад 52 % загального трафіку веб-сайтів було сформовано за допомогою смартфонів.

Цифрові та мобільні пристрої відкрили двері для нових видавничих плеєрів, великих і малих. У читачів є можливість обрати потрібне джерело інформації.

Споживання контенту змінюється, тому видавці повинні мати чіткі стратегії або ризикувати втратити значну частину своєї аудиторії. Це тягне за собою такі аспекти, як диверсифікація джерел трафіку, час завантаження сторінки, макет та створення цікавих вражень, які впливають на кількість часу перебування споживача на кожній сторінці за відвідування.


види контенту

3. Платний чи рекламний контент?

Друкована або цифрова, текстова або звукова, мінливість між платною і рекламною моделлю завжди існувала — і, здається, тут залишається. 

Однак замість вибору платних матеріалів, порівняно з матеріалами з рекламою, явними переможцями є підприємства, які диверсифікують свої бізнес-моделі. Видавці, які хочуть створити стійку модель, більше не залежатимуть від одного джерела доходу, а скоріше від сукупності джерел — реклами,  підписки, електронної комерції, ліцензування тощо.

4. Автоматизація та штучний інтелект

У світі, де творці контенту мають більше уваги, ніж коли-небудь, від тенденційних форматів контенту до найкращих практик SEO до змін соціальних платформ, технологія відіграє головну роль в управлінні змістом.

Для того щоб зробити редакторський процес ефективнішим, можна автоматизувати деку роботу, використовуючи штучний інтелект. Хоча декого можуть лякати роботи, які забирають роботу людей, видавцям було б розумно визнати цінність поєднання нових технологій з людською редакторською майстерністю.

Джерело: Publishing Executive

Дата звернення: 21. 04. 2020

Переклала та зреферувала: Лара Карпова

Поширте у соціальних мережах:

1 коментар до “Від друкарні Ґутенберґа до формату AMP Google. Нові види контенту

  1. Сповіщення: Блокчейн у видавничій справі: інновація або руйнування?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *